Puoliso vihainen tuntemattomasta syystä?
Kun tapasimme olin aina saatavilla hänelle. En käynyt töissä, minulla ei ollut elämää, opiskelin satunnaisesti. Puolisoni taas oli töissä aamusta iltaan. Tuli seitsemältä kotiin, odotin ruoka valmiina. Jatkoi yleensä töitä iltaan saakka ja pyysi minua olemaan häiritsemättä.
No osat tasaantuivat. Menin töihin ja löysin ystäviä. Hänellä työt vähentyivät ja ystävät myös. Nyt joudun olemaan usein töissä ja joskus kun tulen illalla kotiin, niin kotona odottaa mykkäkoulu.
Olen lopen kyllästynyt. Sain valitusta kun minulla ei ollut rahaa, nyt kun on sekään ei kelpaa. Ja kun olisin ollut saatavilla - häiritsin.
Kommentit (5)
Hän haluaa, että sinulla ei ole mitään omaa ja että eläisit vain häntä varten. Toisaaltaan voi pettääkin samasta syystä. Tuollaisista omistushaluisista tulee agressiivisia kun alkavat pettää. Uskoo, että sinäkin petät silloin kun et ole hänen saatavillaan.
Oot erilainen kuin sillon ku aloitte seurusteleen. Voi olla, ettei tykkää muutoksesta ja vaikuttaa muutenkin mieslapselta. En jaksais mitään mykkäkouluja (joka on henkistä väkivaltaa) ja kysyisin mikä järki olla edes yhdessä.
Käyttääkö päihteitä? Ne vaikuttavat paljon mielialaan...