Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarjaorgasmi

Vierailija
09.05.2022 |

Onko miehillä/naisilla kokemusta miehen peräkkäisistä orkuista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat miehen sarjaorgasmilla? Speksaa hieman. Ilmeisesti haet jotain aikaan sidoksissa olevaa yhtälöä.

Vierailija
2/6 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaa yhdyntää ja laueta uudestaan ja uudestaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkaa yhdyntää ja laueta uudestaan ja uudestaan

Onhan tuo mahdollista jos erektio vaan kestää.

Kyse onkin siis erektion kestävyydestä, ei orgasmista.

Vierailija
4/6 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kaksi erilaista kokemusta koska olen ilmeisen onnekas nainen. Mutta kyllähän se muuttanut on käsitystäni miesten orgasmikyvyistä.

Sarjaorkkuja voi saada jotenkin kuivasti sillä tavalla, että mies pystyy erottamaan siemensyöksyn ja orgasmin toisistaan ja estää syöksyn mutta saada orgasmin. Sen jälkeen sitä voi jatkaa niin monta kertaa kuin pystyy. Vaatii varmasti tosi hyvää kehotietoisuutta eikä toi varmaan kaikilla toimi noin päin. Ja uskon että se orkku on myöskin loppupeleissä voimakkaampi syöksyn kanssa kuin ilman.

Toinen tapa on jos onnistuu saamaan eturauhasen kautta orgasmin (paras juttu ikinä) tai siis orgasmeja jos sarjoista puhutaan. Silloinhan se orgasmi syntyy jotenkin sisällä päin, eturauhasen alueella ja kaiketi voimakkaasti muuallakin kropassa, mutta peniksen ei tarvitse olla kovana eikä siemensyöksyä tulla. Silti voi tulla voimakkaasti ja useita kertoja jos on siunattu tällaisella ominaisuudella.

Vierailija
5/6 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään tosi uhmakas.

Vierailija
6/6 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko itsellä kyse tuosta sarjaorgasmista, mutta pystyn tai ainakin olen pystynyt laukeamaan 3-4 kertaa peräkkäin ilman, että erektio laskee tai heikentyy.

Sitäkö tässä kysellään?