Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen suunnitellut tekeväni oman keskustelupalstan

Vierailija
09.05.2022 |

Se olisi tämän ja ylilankun sekoitus. Täältä kopioisin vain tämän keskusteluiden lajittelun ja muun selkeyden ja ylälankun vapauden ja siellä voisi jakaa myös meemejä. Siellä olisi selkeät säännöt mitkä voisi lukea heti etusivulla ja jos viestit rikkoo niitä, niin se poistetaan. Muussa tapauksessa vaikkapa ylläpitoa tai minua "System operator" saa käyttäjät haukkua, jos kokevat sen tarpeelliseksi. Aion viedä täältä ja ylilankun käyttäjät. Tämä on jo puoliksi tehty sillä olen sen jo suunnitellut. Vielä pitäisi osata koodata ne sivut, niin olisi jo valmista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savolainen projekti, aloittamista vaille valmis. 

Vierailija
2/11 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se olisi sillä selvä, kunhan osaisi koodata alustan? Ihan vinkiksi: selvitä vähän, mikä on sinun vastuusi sitten, kun siellä aletaan levittää lapsipokea. Saatat sen jälkeen haluta sinne myös ylläpidon. Ja ylläpito maksaa, joten jostain pitäisi ottaa siihen rahat. Käyttäjät tuskin haluavat siitä maksaa, joten vaihtoehdoksi jää mainosrahat. Millä ajattelit houkutella yritykset mainostamaan palstallasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se olisi sillä selvä, kunhan osaisi koodata alustan? Ihan vinkiksi: selvitä vähän, mikä on sinun vastuusi sitten, kun siellä aletaan levittää lapsipokea. Saatat sen jälkeen haluta sinne myös ylläpidon. Ja ylläpito maksaa, joten jostain pitäisi ottaa siihen rahat. Käyttäjät tuskin haluavat siitä maksaa, joten vaihtoehdoksi jää mainosrahat. Millä ajattelit houkutella yritykset mainostamaan palstallasi?

Ylläpito valitaan lojaleista käyttäjistä ja saavat siitä ilmaiseksi emeraldtilin, jolla saavat käyttöönsä uniikkeja emoteja ja hienon tagin nimimerkin perään. Jos moderaattori laiminlyö tai käyttää väärin asemaansa, niin Ip-bannien lisäksi jaetaan hardwarebanneja. Tottakai sivustolle tulee google-mainokset pyörimään ja ostamalla emeraldtilin pääsee eroon mainoksista.

Vierailija
4/11 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylläpito valitaan lojaleista käyttäjistä ja saavat siitä ilmaiseksi emeraldtilin, jolla saavat käyttöönsä uniikkeja emoteja ja hienon tagin nimimerkin perään. Jos moderaattori laiminlyö tai käyttää väärin asemaansa, niin Ip-bannien lisäksi jaetaan hardwarebanneja. Tottakai sivustolle tulee google-mainokset pyörimään ja ostamalla emeraldtilin pääsee eroon mainoksista.

Eli kun moderaattori jostain elämäntilanteesta johtuen pitää taukoa palstan moderoinnista, niin bannaillaan vaan pois kokonaan? 

Vierailija
5/11 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka poistat ketään jos ei ole rekkauspakkoa? Toisaalta jos on reikauspakko, palstasi jää aika hiljaiseksi.

Täällä on helppo huudella nimettömänä ja jos se vihervassaria harmittaa, niin se on sitten voi voi.

Vierailija
6/11 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miettinyt samaa, osaan koodata. Mutta kun miettii minkälaisia avohoitopotilaita täälläkin pyörii, niin ei kiitos. Jos keskustelu olisi avointa ja fiksua, niin sitten.

Vierailija
7/11 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun moderaattori jostain elämäntilanteesta johtuen pitää taukoa palstan moderoinnista, niin bannaillaan vaan pois kokonaan? 

Häneltä poistuu modeoikeus, jos hän ei ole ollut kuukauteen paikalla ja ilmainen emeraldtili poistuu myös ja hänestä tulee taviskäyttäjä. Jos näyttää siltä, että hän aktivoituu uudelleen voidaan modeoikeudet antaa takaisin.

Vierailija
8/11 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miettinyt samaa, osaan koodata. Mutta kun miettii minkälaisia avohoitopotilaita täälläkin pyörii, niin ei kiitos. Jos keskustelu olisi avointa ja fiksua, niin sitten.

Loistavaa! Yhdistäkäämme voimamme!!! Sä voit olla Sami "Sopsy" Kieksi tai Sampsa Kurri ja mä oon Aleksi Sopsy Kinnunen. Mä hoidan visuaalisuuden ja sä koodat.

Vierailija
9/11 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä. Tehkää kaikkenne sananvapauden vuoksi. Nyt on kontrolli kova, pitää olla mieluisat puheet valtojen ja etujensa ajajille. Miksi.

Vierailija
10/11 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle palstalle Tatjaana voisi mennä copypastaamaan amerikanvastaisia vuodatuksiaan ihan rauhassa. Täällähän hän määkii, kun ei ole tasa-arvoinen kohtalo ylläpidolla kun aina vaan ilmiannetaan ja samat turhat avaukset päivästä toiseen deletoidaan.

Vierailija
11/11 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin youtubesta 21h pitkän videon miten koodataan. Nyt pitää vaan hahmotella tämä sivu vaikka paperille ja ruveta vaan tekemään! Nimikin pitää vielä keksiä. Kyllä tämä tästä lähtee!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan