En kertakaikkiaan voi mennä hammaslääkäriin enää.
En edes pelkää suoranaisesti, mutta hampaani ovat ihan sököt. Varmaan jokaisessa hampaassa reikä ja suu mätänää.
Hampaani ovat muuttuneet ruskeiksi.
Kommentit (6)
Ei sinne hammaslääkäriin pääsekään, joten mikäpä tässä. Eri.
Käy. Soitat sinne ja kerrot tilanteesi ja voit jo suoraan kysyä, mitä voi tehdä ja paljonko arviolta maksaa jos aikaa tarviit. Pahempi on just toi, että menettää hampaat. Sitten ei enää itkukaan auta.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne hammaslääkäriin pääsekään, joten mikäpä tässä. Eri.
Tämä.
Työn perässä usein muuttavana en ikinä ehdi olemaan missään niin kauaa kirjoilla samassa paikassa, että ehtisin saamaan aikaa. Jonossa olen kyllä ollut moneen kertaan.
Mulla on mennyt puolessa vuodessa n. 4000 e hampaisiin. Ja vielä on urakka kesken. Ei paljon naurata. Onneksi on työpaikka. Ja PS. Syynä ei ole se, että olisin hoitanut hampaani huonosti, vaan synnynnäiset ongelmat kalustossa.
En minäkään voinut mennä aikanani, kunnes sietämätön hammassärky pakotti lopulta voittamaan pelkoni. Silloin oli jo liian myöhäistä, joten nykyään minulla on tekarit.
Se ruskea voi olla ihan vain värjäytymää. Sulla on asiat vielä hyvin jos hampaat ovat tallella. Minulla ei ole. Minäkin hoidatan suutani kuntoon pikkuhiljaa. Kalliiksihan tämä tulee.