Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palsta on seksistinen

Vierailija
08.05.2022 |

Sana miekkonen on sallittu, mutta n a i k k o n e n vie hyväksyntään eli hylkyyn.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin, beibe? Millainen peppureikä sulla muuten on?

Vierailija
2/8 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa seksissä on?

T. Miäs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoitin seuraavan keskustelunaloituksen: "Miksi miehet ovat yliedustettuina vaarallisissa töissä?".

Moderaattorit poistivat aloituksen. Tekisi mieli kysellä Sanoma Oy:ltä, että mihin tämä sensurointi perustuu. Puheet sensuurista olen toistaiseksi sivuuttanut salaliittohöpinänä, mutta näin ei taida olla.

Sanoman kannattaisi laittaa moderaattorit vaihtoon, perusteeton sensurointi antaa huonon kuvan koko konsernista.

Vierailija
4/8 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa seksissä on?

T. Miäs

Kannattaisi opetella terminologiaa ennen kuin munaa itsensä.

Vierailija
5/8 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kirjoitin seuraavan keskustelunaloituksen: "Miksi miehet ovat yliedustettuina vaarallisissa töissä?".

Moderaattorit poistivat aloituksen. Tekisi mieli kysellä Sanoma Oy:ltä, että mihin tämä sensurointi perustuu. Puheet sensuurista olen toistaiseksi sivuuttanut salaliittohöpinänä, mutta näin ei taida olla.

Sanoman kannattaisi laittaa moderaattorit vaihtoon, perusteeton sensurointi antaa huonon kuvan koko konsernista.

Kaikki vähänkään naisia kohtaan kriittiset ketjut poistetaan aina.

Se on sitten taas toinen juttu, että miksi ketjuni siitä että "laitatko lämpimiä ruokia jääkaappiin" poistettiin myös.

Vierailija
6/8 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa seksissä on?

T. Miäs

Kannattaisi opetella terminologiaa ennen kuin munaa itsensä.

No munaa munaa justiinsa.

T.Miäs

Vierailija
7/8 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan,modet vaihtoon. Luulen että valta on turmellu nykyiset. 

Vierailija
8/8 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vähänkään naisia kohtaan kriittiset ketjut poistetaan aina.

Se on sitten taas toinen juttu, että miksi ketjuni siitä että "laitatko lämpimiä ruokia jääkaappiin" poistettiin myös.

Kiitos. Mielenkiintoista. Olen tosiaan pitänyt tähän asti feministi-vihaajia lähinnä trolleina. Tyhmää tällainen moderointi, ei varmasti lisää ihmisten ymmärrystä feminismille. Mennyt selvästi liian pitkälle. Ei myöskään ole linjassa moderointisääntöjen kanssa.

Ei ole myöskään hyvää mainosta monopoliasemassa olevalle mediatalolle. Tietääkö kukaan moderoijan esimiehen nimeä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän