Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viettekö roskia pari pussia kerralla, vai hamstraatteko niitä jonnekin kotiin ja viette sitten isoja määriä?

Vierailija
08.05.2022 |

Näen joskus, kun ihmiset suorastaan raahaavat roskia katokseen. Minua ahdistaisi sellainen, haluan viedä sitä mukaa.

Entä te?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussi tai pari silloin kun lähden muutenkin ulos.

Vierailija
2/17 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mukaa, kun eri keräilyastiat kotona täyttyvät. Joskus yhden tai pari, joskus useamman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien sitä mukaa kun niitä tulee, mutta kierrätän, joten ei ole harvinaista että esim. seka-, bio-, pahvi- ja muoviroskikset on samaan aikaan täynnä.

Vierailija
4/17 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla kerätä jätesäkkiin roskia koska naapuri tulee joka kerta kysymään mitä säkissäni on. Vien siksi monta pikkupusseissa roskat. Seinänaapuri itse kerää roskansa rappukäytävään läpinäkyvissä hedelmäpusseissa.

Vierailija
5/17 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla kerätä jätesäkkiin roskia koska naapuri tulee joka kerta kysymään mitä säkissäni on. Vien siksi monta pikkupusseissa roskat. Seinänaapuri itse kerää roskansa rappukäytävään läpinäkyvissä hedelmäpusseissa.

Rappukäytävään? Mutta eihän se voi olla taloyhtiön sääntöjen mukaista! Sano tuosta jonnekin.

Vierailija
6/17 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kertyy kartonkia ja muovia enemmän, koska niiden keräyssäiliöt on usein täynnä ja olen alkanut viemään niitä kerralla silloin, kun olen ensin ohimennen tarkistanut säilössä olevan vielä tilaa. Nämä roskat on puhtaita ja hajuttomia, joten niiden kertyminen ei haittaa.

Vierailija
7/17 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ei jaksa töiden jälkeen oikeastaan mitään niin roskapussejakin saattaa kertyä ja tulee vietyä useampi kerrallaan.

Pahviroskis on melkein aina täynnä niin pahvia/kartonkia kertyy paljon kerralla vietäväksi.

Vierailija
8/17 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biojäte joka päivä ja jos on kalan perkeitä mukana, niin ihan heti. Samoin muovijäte, jos muovisia kalakääreitä. Pahvi. lasi ja metalli, kun täytyy. Yleisjäte kans kun tulee astia täyteen. Rivariasunnossamme roskis vieressä, joten helppoa nakata sinne, säällä kuin säällä. 

Vierailija
9/17 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso Clas Ohlsonin megakassi. Sinne piilotan monta pussia ja kärrään kerralla. En tykkää fiiliksestä näytellä yksittäisiä jätemuovipusseja rapun asukkaille

Vierailija
10/17 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompostipsi ja sekajäte keittiössä ja viedään joka 2.pvä, terassilla Sini-laatikot lasille, metallille, muoville ja pahville ja viedään sitä mukaan kun täyttyvät, muovi ja pahvi täyttyy niistä nopeiten ja muovi ykkösenä eli se vietävä n.3-4x/vkossa.

Vierailija
11/17 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampstraan vain puhtaaksi huuhdeltuja muovi, lasi ja metalli pakkauksia

Yleisroskat (ruoan tähteitä, pakkauspaperia) vien joka tai joka toinen päivä

Vierailija
12/17 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien joka päivä samalla kun lähden muutenkin ulos. Mitä niitä roskia säilömään kun ei ne korkoa kasva. Helpompi viedäkin pieni pussi kuin iso.

Vierailija
13/17 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien roskan kerrallaan.

Vierailija
14/17 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussi kerrallaan.

Kierrätettävää saattaa kertyä enemmänkin.

Vierailija
15/17 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien yleensä kaikki roskat samaan aikaan eli sekajäte, biojäte, muovi ja kartonki.

Vierailija
16/17 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan vie roskia vaan jätän ne asuntoon kun muutan pois. Vieköön seuraava vuokralainen ne roskikseen jos on siivoushullu.

Vierailija
17/17 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap eikö sulla oikeasti ole parempaa ajateltavaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi