Onko elämäsi palstan standardien mukaan tasokasta?
Määritelläänkö palstalla peukutusten ryydittämänä sinun elämäntyylisi juntiksi? Esimerkkejä?
Kommentit (7)
En tiedä mitä palstan standardit ovat, eikä sillä ole väliäkään. Elän omien standardieni mukaan. Välillä yllän niihin paremmin, välillä huonommin. Tänään sujuu vaihtelevasti.
Ei oikeastaan kiinnosta palstan mielipiteet omasta elämästäni, en elä sitä palstaa varten.
Mulla ei ole hajuakaan "palstan standardeista" eikä ees kiinnosta. Ei ole tarvetta elää muiden sanelun mukaan ja kaikki täällä kirjoitettu elämäntapajuttu kannattaa kunkin ottaa roiman suola-annoksen kanssa.
Ei ole mitään stanrdardia.On vaan eri ihmisten omia juttuja joita ne mielellään haluais yleistää stanrdardeiksi.
Palstan standardien mukaan lähes kaikki ovat luusereita. Muistaakseni wt:n määritelmään riittää täällä mm. avioero, tatuointi, pizzauunittomuus ja se, että käyttää huuhteluainetta.
Todellisuudessahan tällaisilla tyyliasioilla ja mitä niistä yleisesti ajatellaan ei ole merkitystä.
Mutta jos leikkimielisesti arvioin, miten tämän palstan standardeissa pärjään, niin jo se, että olen vuokralla asuva työtön (työkyvytön), laskee pisteitäni.
Täällä on pienemmissäkin asioissa aika korkea vaatimustaso (peukutuksista päätellen). Muistan esimerkiksi erään äitienpäivän viettoon liittyvän ketjun, jossa jyrättiin ABC-ravintoloiden (ja muiden vastaavien ketjuravintoloiden) ruoasta nauttiminen merkiksi siitä, ettei henkilöllä voi olla hienostunutta makua.
Silloin harvoin kun käyn ketjuravintolassa syömässä, nautin ruoasta. Pidän kuitenkin myös kalliimmista ja erikoisemmista ruoista ja teen itse paljon ruokaa hyvistä raaka-aineista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Pyrin tekemään sitä, jota muut eivät tee.
Pidän kaikista suosituista matkakohteista, kuten Lontoosta, Pariisista, New Yorkista, mikä tekee minusta todellisen wt:n.