Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit sosiaalisessa mediassa

Uhrilammas
08.05.2022 |

Joko olette tarkastaneet Facet ja Instat, josko tuttunne ovat saaneet suurempia kukkapuskia, kalliimia lahjoja ja hienompia aamiaisia vuoteeseen kuin te itse?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskaltanut, tulisi vain paha mieli.

Vierailija
2/14 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä katsomatta tiedä mistä mitää olla kateellinen ystäville ja loukkaantuu miehelle kun ystävät sai parempaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisuus on katoavaa kansanperinnettä ja sitä pitää suosia!

Vierailija
4/14 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole katsonut vielä. En saa mitään, juuri tajusin etten äitienpäiväkukkaakaan ole koskaan saanut. Sentään viestit sain lapsilta.

Vierailija
5/14 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ei ole koskaan käyttänyt tietokonetta ja sitä tuskin kiinnostaa muiden saamat lahjat.

Vierailija
6/14 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole some tilejä ollut enää vuosiin. Sain kuitenkin senverran kivoja juttuja aamulla etten edes olisi kateellinen.

Vierailija
7/14 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te joiden päällimmäinen tunne on kateus ja katkeruus käytätte edes somea? Lähtekää pois sieltä. Uskokaa vain, se vapauden tunne on aivan mahtava.

Vierailija
8/14 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monikin oli saanut! Mutta en minä kateellinen jaksa olla. Joku on eronnut, jollain on syöpä, kolmas on juoppo, neljäs petti miestään. Kaikilla on ristinsä kannettavana. Ei pari kukkapuskaa heistä parempia tee.

Vierailija
9/14 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monikin oli saanut! Mutta en minä kateellinen jaksa olla. Joku on eronnut, jollain on syöpä, kolmas on juoppo, neljäs petti miestään. Kaikilla on ristinsä kannettavana. Ei pari kukkapuskaa heistä parempia tee.

Kyllä tuon syövän olisi voinut jättää listalta pois.. viitaten tuohon sinun viimeiseen lauseeseesi.

Vierailija
10/14 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuon syövän olisi voinut jättää listalta pois.. viitaten tuohon sinun viimeiseen lauseeseesi.

onhan se parempi olla terve kuin sairas

Vierailija
11/14 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onhan se parempi olla terve kuin sairas

Juu mutta ihmettelin tuota "paremmuutta" kun nyt oli puhe syöpää sairastavasta ihmisestä. Miten se ja kukat liittyy mitenkään toisiinsa? Nojaa, ehkä käyn hitaalla.

Vierailija
12/14 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole äiti niin ei ole tätäkään ongelmaa. Minua ainakin ärsyttäisi jos muut äidit saisi luxuskohtelua ja itse ei mitään. Seuraan somessa äiti-ihmisiä niin äsken katsoin instastoryissä muutaman saaneen ihan hillittömän isot ruusukimput + aamiaistarjoilut. Lapsetkin tehneet hienot äitienpäiväkortit. Jotkut osaavat panostaa. Jos olisin äiti, voisin tulla kateelliseksi näistä.

Vierailija
13/14 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te joiden päällimmäinen tunne on kateus ja katkeruus käytätte edes somea? Lähtekää pois sieltä. Uskokaa vain, se vapauden tunne on aivan mahtava.

Ei ne voi eikä uskalla erota sieltä esittämis ringistä. Täytyy olla ja tehdä niin kuin kaikki muut ettei vaan luultaisi kummajaiseksi.

Vierailija
14/14 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole äiti niin ei ole tätäkään ongelmaa. Minua ainakin ärsyttäisi jos muut äidit saisi luxuskohtelua ja itse ei mitään. Seuraan somessa äiti-ihmisiä niin äsken katsoin instastoryissä muutaman saaneen ihan hillittömän isot ruusukimput + aamiaistarjoilut. Lapsetkin tehneet hienot äitienpäiväkortit. Jotkut osaavat panostaa. Jos olisin äiti, voisin tulla kateelliseksi näistä.

Minä olen äiti eikä siltikään ole tätä ongelmaa. Paljon muita ongelmia kyllä on jotka eivät edes liity lapsiini.