Sanokaa rehellisesti kannattaako rakentaa älvsbyn talo? Kalevatar ?
Kommentit (6)
edes tunne koko alaa. EIhän se varmaan mikään luksustalo ole, mutta ihan hyvä ja riittävä varmaan monien tarpeisiin. Ja uus on aina uus. JOs sitä vertaa johonkin vanhahkoon kerrostaloläävään, ni mikä ettei. Kantsii miettiä, että miksi ei tyytyis vähän halvempaan kuten Älväriin eikä saattais itteään hirveeseen velkavankeuteen.
En itse tekisi älvaria, mutta jos haluaisin rahassa säästää rakennusvaiheessa, niin kyllä kait tuokin kävisi. Sellaista olen kuullut, että hintaa on tullut oletettua enemmän, kun ei ole kelvannut ne vakiona tulevat muovimatot yms. ja on sitten rakentaja hakenut k-raudasta tai vastaavasta itse kalliimpaa materiaalia. Kandee muuten katsoa älvarin nettisivuilta se videopätkä, laittavat mm. muovimattoa vesieristykseksi ja vain lattiaan siinä.
Tiedä sit hämääkö ne esitteessä olevat pelkät piirroskuvat?
Vierailija:
Me harkittiin, mutta ei uskalleta. On niin huono maineinen... Nyt etsitään sitten vanhaa taloa.
Nyt ne rupuesitteet hämää ja toisaalta jonkun Rauhalan kuvat näyttää upeilta, kun on järven rannalla viimesen päälle sisustettuna ja oikeessa valaistuksessa kuvattu yms.
Älvsby-talot ovat Suomen 3 suosituin pakettitalo.
Kai sen täytyy ihan hyvä olla.
ps. saat kohta noin 30 haukkumaviestiä kivitalon rakentajilta...