Muhevat naiset ja libido
Oletteko pistäneet merkille saman kuin minä, että vähän pulleammilla naisilla olisi korkeampi libido?
Kommentit (16)
Olen. Pitävät seksistä hyvin paljon
No ainakin omalta kohdaltani voin todeta todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Pitävät seksistä hyvin paljon
Totta, pitävät isoilla kaluilla annetuista kyydeistä
On totta omien kokemusten mukaan. Ollut kahden reilusti ylipainoisen kanssa, joista kummatkin olleet täysin sinut kokonsa suhteen.
Mahtavaa, estotonta seksiä, ja paljon. Kummatkin aina kepakossa kiinni.
Kyllä samoja kokemuksia. Jos ruoka maistuu, niin maistuu kullikin.
Luin jotain kirjaa evoluutiobiologiasta ja seksuaalivalinnasta ja se väitti että rinrojen koko ja seksihalut tilastollisesti korreloivat. En tiedä miten sen voi muka mitata.
Itse olen aina ollut hoikka, mutta silti haluja löytyy. Ja olen estoton. Miehet kilvan kehuu vartaloani, joten ei ole mitään estoja sen suhteen. Mutta tottakai lihavammatkin voi olla sinut itsensä kanssa.
Olen hieman ylipainon puolella oleva isorintainen leveälanteinen ja kapeavyötäröinen nainen ja tunnen itseni seksikkääksi. Saan myös paljon katseita, jotka lisäävät halukkuuttani.
Tuhdeille tytöille ja naisille ei mikään riitä. Nauttivat estotta siviilisäädystä riippumatta
En tiedä, kun en ole koskaan ollut ylipainoisen naisen kanssa sängyssä. Luulen, että villeys johtuu siitä että he eivät tiedä koska saa seuraavan kerran...
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kun en ole koskaan ollut ylipainoisen naisen kanssa sängyssä. Luulen, että villeys johtuu siitä että he eivät tiedä koska saa seuraavan kerran...
Et tiedä? Mutta vastasit 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän täällä kaikki tekee. Kuuluu melkeinpä palstaetikettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän täällä kaikki tekee. Kuuluu melkeinpä palstaetikettiin.
Ja siihen kuuluu myös se, että jos joku nyt ihan oikeasti näyttää jostakin tietävän, niin sellaista tekstiä kuuluu paheksua, väittää vastaan tai kutsua kirjoittajaa homoksi.
:D niinku ruokaan