Tiedättekö ihmisiä, jotka jankuttaa omia alhaisia juttujaan päämääränä tartuttaa se muihin ja normalisoida
Kommentit (11)
Täällä niihin törmää koko ajan.
Jankuttavat Marinista, Kontulasta, rokotteista, ja muista mieltä kiihottavista asioista, ja yrittävät saada muutkin intoilemaan.
Yksi hyvä ystävä on valitettavasti propagandan uhri, ja vaikka takana on kolmenkymmenen vuoden ystävyys, se ei tule välttämättä kestämään seuraavaa vuosikymmentä. Tähän asti erimielisyydet on jotenkin hoituneet.
"Rokotteet, Putin jne."
Puhe peppuneitsyydestä on tällaista, Ethän puhu korvaneitsyydestä tai varpaidenvälineitsyydestäkään.
Moraalihenkilö omassa ylennyksessään haluaa tuomita muita luonnollisista asioista. Kukaan ei vahingoitu jos ja kun harrastan seksiä ilman papin aamenta. Eikä kukaan kärsi siitäkään kun poltan jointin. Kasvattaisin itse jos ei siitä tuomittaisi kovemmin kuin ostamisesta. Käytän niin vähän ja harvoin ettei ole järkeä ottaa riskiä omaan käyttöön kasvattamisesta.
Kyllä, pitäisi kaikkien toimia kuin he.
Tiedän. Esimerkiksi melko nuoria naisia jotka hokevat koko ajan huoraksi kaikkia naisia, jotka eivät ole heidän mieleensä. Sitä huudetaan kotona, kaupassa, leikkipuistossa, kaveripiirissä jne. niin kyllästymiseen asti, että ne siinä ympärillä alkavat puhumaan samanlailla ja ilmeisesti pitämään ihan normaalina käytöksenä. Kuulemma jo kouluihin asti levinnyt tämä, että huoraksi jne. vaikka millä nimillä huudellaan ihmisiä noin ihan arkipäivänä, jos harmittaa joku.
Nuorilla miehillä samanlaista. On vanhempiakin ihmisiä, jotka tekevät näin, mutta tämä on vasta viime vuosina "normalisoitunut" ilmiö. Ei aiemmin kukaan olisi voinut käyttää tuollaista kieltä, ilman, että olisi pidetty niin erikoisena, että olisi saanut ihan itekseen höpistä juttujansa.
Myöskin tuollainen jatkuva kirkuminen, paikoillaan pomppiminen, ovien paiskominen ja kaikenlainen mielenosoittaminen melko pienistä vastoinkäymisistä näkyy "normalisoituneen". Näihin sitten odotetaan ympäristön reagoivan heidän tahtomallaan tavalla. "Mä en kestääää, kun toi ihminen saa olla olemassa, mä en kestäää....!!!" Oma jengi ympärillä lohduttamassa, eivätkä sano, että pidä suus kiinni, tai ohjaa hoitoon.
Palstoilla noita kohtaa jatkuvalla syötöllä, mutta yritän silti pitää omasta sivistyksestä kiinni ja hyvä jos osaa olla provosoitumatta ja alentumatta samalle tasolle.