Pankaas kertoen HYVÄ
autoimuri. Yhden jo ostin ja hajosi ennen kuin ehdin käyttääkään. Ei siis mitään halpisroskaa eikä myöskään ylihintaista.
Kommentit (18)
Autoimuri? No ihan tavallista imuria käytämme, eli 28 vuotta sitten ostamani Bosch on käytössä.
Viirestä asti juttua on aika hyvä.
Autoimurilla ei tehnyt mitään, teho olematon.
MINULLA EI OLE MAHDOLLISUUTTA KÄYTTÄÄ TAVALLISTA IMURIA, KUN TÄÄLLÄ EI OLE MISSÄÄN PISTORASIOITA!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autoimuri? No ihan tavallista imuria käytämme, eli 28 vuotta sitten ostamani Bosch on käytössä.
Ok, minullapa ei ole mahdollisuutta käyttää tavallista imuria, KUN EI OLE PISTORASIAA. Joten voisivatko i d i o o t i t skipata kysymyksen ja muut vastata asiallisesti, kiitos.
KERROITKO ALOITUKSESSASI PISTORIASIA PUUTTEESTA? Voi tsiisus, että on hölmö ap.
Vierailija kirjoitti:
MINULLA EI OLE MAHDOLLISUUTTA KÄYTTÄÄ TAVALLISTA IMURIA, KUN TÄÄLLÄ EI OLE MISSÄÄN PISTORASIOITA!!!
ONKO SINULLA MAHDOLLISUUS AJAA AUTO PISTORASIAN LUOKSE? KULKEEKO AUTOSI EDES? PISTORASIOITA ON KUITENKIN AIKA PALJON SUOMESSA JA AUTOPESULOITA MYÖS, JOISSA ON MAHDOLLISUUS IMUROIDA AUTO.
EN MAKSA MISTÄÄN PESULASTA SIKSI, ETTÄ PÄÄSEN SINNE IMUROIMAAN.
MINKÄ TAKIA ALOITUKSESSA PITÄISI MAINITA PISTORASIAJUTTU?! MINÄHÄN KYSYIN HYVÄÄ AUTOIMURIA!
Mummo pieree sen etupenkille, mut ei ne lähde imurilla (^o^)
Vaikka aape luulee...
*alli kuikamoinen
Ei sitten ilmeisesti ole autonlämmityspaikkaakaan? Lähdetkö jatkuvasti kylmäkäynnistyksellä talviaikaankin likkeelle? Siitähän se auton moottori tykkää
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten ilmeisesti ole autonlämmityspaikkaakaan? Lähdetkö jatkuvasti kylmäkäynnistyksellä talviaikaankin likkeelle? Siitähän se auton moottori tykkää
Voi kuule kun imuri ei toimi siinä pistorasiassa, VOITTEKO LOPETTAA TUON VÄNKÄÄMISEN?
Ihmeellistä VÄNKÄYSTÄ!! Minä kysyin hyvää autoimuria niin te vain jankutatte jostain täysin epäilennaisista asioista😑😑😑
Up. En reagoi enää yhteenkään jankkaukseen. Olette ihan v....n raskaita.
Miksi et imuroi huoltoasemalla? Imuri sieltä ilmanpaineletkujen viereisestä kaapista?
HALOO