Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut laulajat ymppäävät sitä vibratoa joka sävelelle?

Vierailija
05.05.2022 |

Kuulostaa järkyttävältä ja epämusikaaliselta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin se vaan tulee.

Itse en ole ikinä osannut laulaa, tosi ohut ääni ja kapea ääniala ja kurkku väsyy hetkessä. Ihan viime aikoina olen alkanut pilan päiten tehdä ns. klassista äänenmuodostusta yksin kotona suihkussa ja pianon ääressä. Hassua, miten tulee kova ääni kurkkua jännittämättä, ja jopa se vibrato. Kuulostan varmaan kyllä 70-vuotiaalta vaikka olen vasta 40, enkä ikinä laulaisi julkisesti, mutta se itse laulaminen tuntuu paljon paremmalta näin.

Vierailija
2/6 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vibrato kuulostaa tosi hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi naapuri. Vaihdan kohta takaisin pianoon.

Vierailija
4/6 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vibrato kuulostaa tosi hyvältä.

Ei liiallisena.

Vierailija
5/6 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin se vaan tulee.

Itse en ole ikinä osannut laulaa, tosi ohut ääni ja kapea ääniala ja kurkku väsyy hetkessä. Ihan viime aikoina olen alkanut pilan päiten tehdä ns. klassista äänenmuodostusta yksin kotona suihkussa ja pianon ääressä. Hassua, miten tulee kova ääni kurkkua jännittämättä, ja jopa se vibrato. Kuulostan varmaan kyllä 70-vuotiaalta vaikka olen vasta 40, enkä ikinä laulaisi julkisesti, mutta se itse laulaminen tuntuu paljon paremmalta näin.

Kyllä susta laulaja saadaan!

Vierailija
6/6 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta, nro 1! En minä autotunea tarvitse, ääni on vaan ylipäätään ruma. Sitä virhettä ei nykytekniikka korjaa. Mutta onneksi taitaa olla musiikkialalle riittävästi tarjokkaita vaikka minä en uhraudu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä