Suosittele matkakohdetta Rodoksella aikuisten porukalle
Kommentit (19)
Eikö se ole ihan se ja sama, kun tuommoiselle saarelle menee? Onko siellä jotain erityisiä vaihtoehtoja?
Hohhoijaa. Turha täältä odottaa asiallisia vastauksia. Miten taas unohdin.
No vanhakaupunki, ei siellä muuta mielenkiintoista ole
Porukalla on kiva käydä esim. jeeppisafarilla, veneretkillä...Riippuu vähän siitäkin, mihin aikaan vuodesta matkalla ollaan....
No onhan siellä paljon kaikkea historiaa.
Kannattaa googlettaa "Rodos" ja tutkia sitä kautta.
Mutta tietysti, jos historia ei kiinnosta... kai siellä jotain baareja on.
Tenaladyt lähtevät bilettämään ja heillä mielessä lomaromanssi. Musta patukka haarojen väliin niin Lady huokaa.
Vierailija kirjoitti:
Porukalla on kiva käydä esim. jeeppisafarilla, veneretkillä...Riippuu vähän siitäkin, mihin aikaan vuodesta matkalla ollaan....
Wine Roads - reitin varrella on upeita maisemia. Vuokrattu vain jonkinlaisen kulkuneuvon.
Vaikee vastata kun ei yhtään tiedä mitä se rento lomailu aloittajalle tarkoittaa. Haluaako kaupunkiin vai maaseutukohteeseen, millaiset vaatimuksen asumisen suhteen, mitä halutaan mahdollisesti harrastaa... siinä on Cityn ja Prasonisin välillä monta mahdollisuutta.
Minä olen tarkka hotelleista, ja etenkin ruoasta. Mutta tämä oli hyvä https://www.aurinkomatkat.fi/kreikka/lindos-rodos/mayia-exclusive-resor…
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tarkka hotelleista, ja etenkin ruoasta. Mutta tämä oli hyvä https://www.aurinkomatkat.fi/kreikka/lindos-rodos/mayia-exclusive-resor…
Toi vaan on tollanen "keskitysleiri" korvessa.
Rodoksen kaupunkiin johonkin hotelliin, monia kivoja löytyy. Jos haluatte lähteä kiertelemään saarta niin kannattaa vuokrata auto Margaritis car rental -nimisestä paikasta. Siellä saa palvelua suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Rodoksen kaupunkiin johonkin hotelliin, monia kivoja löytyy. Jos haluatte lähteä kiertelemään saarta niin kannattaa vuokrata auto Margaritis car rental -nimisestä paikasta. Siellä saa palvelua suomeksi.
Voi jösses, FB Rodosryhmissä väsymykseen asti ylistetty Margaritis. Useimmat pystyy autonkin vuokraamaan ilman suomenkielistä palvelua. Ei siellä kalusto, hinnat ja ehdot mitään ylivertaisia ole.
Matkakohde Rhodoksella?
Eikö se Rhodos ole matkakohde?
Vierailija kirjoitti:
Siellä saa palvelua suomeksi.
Kannattaa pysyä sielä kouvolassa, jos tarvitsee reissulla palvelut suomeksi. :D :D :D
P*llua antaa tummalle kreikka miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Matkakohde Rhodoksella?
Eikö se Rhodos ole matkakohde?
Rodos. Siellä on useita kohteita. Kaupunki ja kyliä.
Rodoksella aallonmurtajan luona merenalla on ikäviä isoja kiviä. Kannattaa varoa jos hyppää mereen pää edellä. Niitä ei välttämättä näy kun on aallokkoa. Kävisin retkellä Lindoksella.
Kuulostaa joltain denajengin "biletys"matkalta.