Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö naisia, jotka näyttävät onnellisemmilta ystäviensä kanssa kuin miehensä kanssa?

Vierailija
05.05.2022 |

En voi lakata ihmettelemästä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sellainen. Ystävien kanssa vapautunut olo, miehen seurassa ei täysin (on arvaamaton tuuliviiri).

Vierailija
2/12 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuollainen. Sanottiin, että olen täysin eri ihminen kun mieheni oli poissa. Tietysti olin, koska se narsisti ei ollut vahtimassa miten olin ja mitä sanoin. Ei ollut pelkoa, että kotona tulee jostain väärästä sanktiota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Aika onnettomilta naiset usein näyttävät eikä hymyä irtoa olivatpa ystävän kanssa tai yksin. Katseetkin kun kohtaavat,niin nainen kokee sen uhkana Suomessa ja katsoo muualle. Onnellisimmat naiset sen sijaan näen kulkevan miehen kanssa.

Vierailija
4/12 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.Tiedän naisia joilla eron ymm.takia ei miestä,ei suhdetta. Heistä kasvaa katkeria,katelisia, vanhoissa asioissa rypeäviä.Kaapi juoppoina yksin kittaavat viiniä ,kalja ja seuraava päivä ovat krapula ja enemmän kamala olo!Kamala lapsuus,kammala ero, Paloin loppu jne..Kuka heitä jaksaa kunnella,ei kukaan!

Vierailija
5/12 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ööh..kaikki? (Miehen kanssa nyt aina saa olla ja pyörittää arkea, mutta kiva jos pääsee välillä tyttöjen kanssa tuulettumaan)

Vierailija
6/12 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi yhtään olla parisuhteessa sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa ei olisi toimivaa ja antoisaa keskusteluyhteyttä. Sama koskee ystäviä.

Vierailija
7/12 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi yhtään olla parisuhteessa sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa ei olisi toimivaa ja antoisaa keskusteluyhteyttä. Sama koskee ystäviä.

No varmasti kaikki ajattelevat noin suhteen alussa. Se vaan muuttuu jossain kohtaa ja tulee kaikkea paskaa väliin joka lopulta johtaa eroon. 

Vierailija
8/12 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikilla naisilla näyttää aina olevan hauskaa ystäviensä kanssa. Miehen kanssa neutraalimpaa.

Vierailija
9/12 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä onneton, mutta erilainen. Siitä syystä, älkää raahatko miehiänne joka tilaisuuteen.

Vierailija
10/12 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän montakin sellaista naista. Ovat jopa yksin ollessaan onnellisemman näköisiä.

Vierailija
11/12 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina kivaa kun on vaihtelua, mutta jos on vaikka joku mökkiviikonloppu tms niin alkaa kyllästyttämään ja haluaa kotiin miehen luo. Jos oot 24/7 jonkun kanssa niin tietenkin on raikasta tavata ihmisiä jolle kaikki sun jutut ja kaikki toisten jutut on ihan uusia.

Mutta muutamassa päivässä hiffaa että en mä näiden ihmisten kanssa jaksa tai halua olla. Mieheni kanssa olen kotona, myös henkisesti.

Vierailija
12/12 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Serkkuni. Sukulaisten ja ystävien kanssa nauravainen ja sosiaalinen perhonen, miehensä kanssa tiuskiva kärttypirkko.