Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääk!Ristiäiset ja oksennustauti

15.05.2008 |

Neuvokaa miten tekisitte!Meillä pitäisi olla ristiäiset lauantaina mutta nyt isompi lapsista alkoi oksentamaan.Juhlat on ihan lähipiirille ja tiedän että ainakin muutama vieras tulisi oksennustaudista huolimatta mutta miten teen?Pidänkö ristiäiset vai en?!Muita lapsia juhliin ei tule eli vain kummit ja isovanhemmat...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksutauti on niin herkästi tarttuva, että on iso todennäköisyys, että sen käy läpi koko perhe. Minä en haluaisi emännöidä juhlia kipeänä ja ei varmasti kiva jos sankari itse on sairaana. Lisäksi ikävä muisto vieraille, jos saavat tartunnan.

Juhla ja etenkin kastejuhla on herkkä ja kaunis itsessään. Halua itse, että paitsi juhlavieraat voivat nauttia niin tottakai myös oma väki. Sairaana tai sairauden pelko -tarttuuko vai ei -vähintään mielessä siitä ei voi täysin nauttia.

Vierailija
2/2 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pidettiin ristiäiset mahataudista huolimatta....

kävi niin että ristiäiset oli lauantaina ja ensiksi mä aloin oksentamaan edellis iltana, miettiin jo silloin että nyt pitää perua, no sovittii et katsellaan aamuun asti, no painelin aikasten nukkumaan mutta vessassa juostessahan se meni, molemmat päät laulo, mies tuli puolitla öin nukkumaan ja mutta lähti melkee välittömästi huussiin, no juostiin sit molemmat vuoronperää vessassa oksulla ja kakalla, aamulla soiteltii sit vieraita läpitte ja kerrottii tilanne, mutta kaikki oli sitä mieltä et pidetään ne nyt joka tapauksessa sikäli mikäli me vaan suinku pystytään. no ristiäiset pidettiin, todellakin heikolla hapella.. onneksi ristiäiset vietettiin pienessä porukassa, vanhemmat, isovanhemmat, isoisovanhemmat ja kummit, muutama lapsi oli mukana mutta kukaan ei onneksi sitte saanut tartuntaa..

eli kysäse mitä mieltä ovat, uskaltavatko ottaa riskin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla