Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tavanneet kahta toisiinsa liittymätöntä, mutta todella samanlaista ihmistä?

Vierailija
29.04.2022 |

Aivan kuin olisi tavannut toisen, kun on tavannut toisen. Ihmeellistä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät mitään kopioita olleet, mutta paritin heidät.

Vierailija
2/16 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oli itse kännissä ja tapasi saman ihmisen kaksi kertaa.

Vierailija
4/16 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuo on jännä ilmiö. Kokoajan niitä tulee lisää, olen vasta reilu parikymppinen ja tiedän lähemmäs kymmenen paria toisiaan vastaavaa ihmistä, joita aivoni ei ymmärrä kahdeksi erilliseksi ihmiseksi. Ovat samannäköisiä ja -oloisia, eikä kukaan ole ollut sukua eivätkä edes tunne kun aina hämmentyneenä kysyn.

Vierailija
5/16 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Jotenkin pelottava kokemus. Haastattelin kerran töissä ihmistä, joka oli kuin ilmetty veljeni vaimo. Kun hän astui sisään, hätkähdin että Minnako se siinä. Niin paljon samaa näköä että kokemus oli jo siinä vaiheessa hämmentävä. Vielä oudommaksi meni, kun hän alkoi puhua ja varsinkin kun hän nauroi. Kuulosti ja näytti tasan tarkkaan veljeni vaimolta. En tiedä huomasiko hän hämmennykseni, mutta aloin ihan tosissani miettiä että voiko kyseessä olla joku salattu identtinen sisko.

Lisäksi kun haastattelu eteni, selvisi että hänellä on kotona 2 samanikäistä lasta kuin veljellänikin ja hän oli syntynyt samana vuonna kuin veljen vaimo.

Tästä on 3 vuotta aikaa mutta edelleen hämmentää kun ajattelen tuota haastattelua.

Vierailija
6/16 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut viimeksi humalassa yli 15 vuotta sitten ja tämä tapahtui sen jälkeen. ap

Vierailija
7/16 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:)

Tai katsoi peiliin :)

Vierailija
8/16 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia on. Töissä luultavasti palkataan paljon samanoloisia, joko samasta paikasta tai aiemmasta elämästä.

Sarjapimuja on näkynyt työpaikoilla. Aina kun ovi käy ja yksi lähtee, nopeasti tulee vastaava tilalle.

Tuttuuden vaikutelma voi ruokkia samalla tavalla kohtelua.

Vierailija
9/16 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut. Ulkonäkö on kyllä tunnistettava, mutta persoona, puhetyyli, pukeutumistyyli, harrastukset, kiinnostuksen kohteet ym. aivan samanlaisia.

Vierailija
10/16 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut viimeksi humalassa yli 15 vuotta sitten ja tämä tapahtui sen jälkeen. ap

Älä valehtele, olet ollut viimeset viistoista vuotta kännissä, alkoholisti aina kieltää ongelmansa!

Vierailija
11/16 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele, olet ollut viimeset viistoista vuotta kännissä, alkoholisti aina kieltää ongelmansa!

Heko heko.

Vierailija
12/16 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kesäleirillä oli tyttö joka muistutti ulkonäöltä yhtä kaveria. En aluksi uskonut että hän on eri ihminen, koska kyseisellä kaverilla oli tapana välillä juksata. Hän olisi siis aivan hyvin voinut väittää olevansa Mari (nimet muutettu) vaikka on oikeasti se Anni jonka tunnen. Koska leiriohjaajatkin sanoivat häntä Mariksi, totesin hänen olevan eri henkilö.

Vierailija
13/16 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla ole mitään ongelmaa jos on rahaa juoda niin ettei tarvitse hyväksikäyttää ketään ja omilla rahoillaan juo ja pystyy laskunsa maksamaan. 

Kaikilla ihmisillä on jotain ongelmia ja ne ovat erilaisia. Kaikilla on jokin vamma ja toisilla vaan se näkyy ulospäin ja toisilla ei. Eivät ne raittiit ole yhtään sen parempia ihmisiä. 

Vierailija
14/16 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten katse ja olemus, "aura", voi olla täysin sama. ap

Vierailija
15/16 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN nyt ihan samanlaista kahta ihmistä ole tavannut, mutta ihmisiä, jotka ovat muistuttaneet toisiaan niin paljon, että olen luullut heitä sisaruksiksi, serkuksiksi tai muuten sukulaiseksi. Kun olen kysynyt, niin sukulaisuussuhdetta ei ole kuitenkaan ollut. 

Vierailija
16/16 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% ihmisistä hukkuu massaan, ettei mikään ihme, jos muistuttavat toisiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme