Oletteko tavanneet kahta toisiinsa liittymätöntä, mutta todella samanlaista ihmistä?
Aivan kuin olisi tavannut toisen, kun on tavannut toisen. Ihmeellistä.
Kommentit (16)
Ap oli itse kännissä ja tapasi saman ihmisen kaksi kertaa.
Joo, tuo on jännä ilmiö. Kokoajan niitä tulee lisää, olen vasta reilu parikymppinen ja tiedän lähemmäs kymmenen paria toisiaan vastaavaa ihmistä, joita aivoni ei ymmärrä kahdeksi erilliseksi ihmiseksi. Ovat samannäköisiä ja -oloisia, eikä kukaan ole ollut sukua eivätkä edes tunne kun aina hämmentyneenä kysyn.
Olen. Jotenkin pelottava kokemus. Haastattelin kerran töissä ihmistä, joka oli kuin ilmetty veljeni vaimo. Kun hän astui sisään, hätkähdin että Minnako se siinä. Niin paljon samaa näköä että kokemus oli jo siinä vaiheessa hämmentävä. Vielä oudommaksi meni, kun hän alkoi puhua ja varsinkin kun hän nauroi. Kuulosti ja näytti tasan tarkkaan veljeni vaimolta. En tiedä huomasiko hän hämmennykseni, mutta aloin ihan tosissani miettiä että voiko kyseessä olla joku salattu identtinen sisko.
Lisäksi kun haastattelu eteni, selvisi että hänellä on kotona 2 samanikäistä lasta kuin veljellänikin ja hän oli syntynyt samana vuonna kuin veljen vaimo.
Tästä on 3 vuotta aikaa mutta edelleen hämmentää kun ajattelen tuota haastattelua.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut viimeksi humalassa yli 15 vuotta sitten ja tämä tapahtui sen jälkeen. ap
Vierailija kirjoitti:
:)
Tai katsoi peiliin :)
Tuollaisia on. Töissä luultavasti palkataan paljon samanoloisia, joko samasta paikasta tai aiemmasta elämästä.
Sarjapimuja on näkynyt työpaikoilla. Aina kun ovi käy ja yksi lähtee, nopeasti tulee vastaava tilalle.
Tuttuuden vaikutelma voi ruokkia samalla tavalla kohtelua.
Olen tavannut. Ulkonäkö on kyllä tunnistettava, mutta persoona, puhetyyli, pukeutumistyyli, harrastukset, kiinnostuksen kohteet ym. aivan samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut viimeksi humalassa yli 15 vuotta sitten ja tämä tapahtui sen jälkeen. ap
Älä valehtele, olet ollut viimeset viistoista vuotta kännissä, alkoholisti aina kieltää ongelmansa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele, olet ollut viimeset viistoista vuotta kännissä, alkoholisti aina kieltää ongelmansa!
Heko heko.
Lapsena kesäleirillä oli tyttö joka muistutti ulkonäöltä yhtä kaveria. En aluksi uskonut että hän on eri ihminen, koska kyseisellä kaverilla oli tapana välillä juksata. Hän olisi siis aivan hyvin voinut väittää olevansa Mari (nimet muutettu) vaikka on oikeasti se Anni jonka tunnen. Koska leiriohjaajatkin sanoivat häntä Mariksi, totesin hänen olevan eri henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla ole mitään ongelmaa jos on rahaa juoda niin ettei tarvitse hyväksikäyttää ketään ja omilla rahoillaan juo ja pystyy laskunsa maksamaan.
Kaikilla ihmisillä on jotain ongelmia ja ne ovat erilaisia. Kaikilla on jokin vamma ja toisilla vaan se näkyy ulospäin ja toisilla ei. Eivät ne raittiit ole yhtään sen parempia ihmisiä.
En tajua, miten katse ja olemus, "aura", voi olla täysin sama. ap
EN nyt ihan samanlaista kahta ihmistä ole tavannut, mutta ihmisiä, jotka ovat muistuttaneet toisiaan niin paljon, että olen luullut heitä sisaruksiksi, serkuksiksi tai muuten sukulaiseksi. Kun olen kysynyt, niin sukulaisuussuhdetta ei ole kuitenkaan ollut.
90% ihmisistä hukkuu massaan, ettei mikään ihme, jos muistuttavat toisiaan.
Eivät mitään kopioita olleet, mutta paritin heidät.