Miksi, MIKSI, mieheni on välillä niin törppö??
Ihana lemmenhetki juuri ja sitten mies kysyy, ketä ajattelit, sitäkö miestä joka oli eilen meidän edellä kassajonossa. Wtf?? Fiilis meni totaalisesti.
Kommentit (17)
Se on sairaalloisen mustasukkainen. Jos ei myönnä ongelmaa tai syyttää siitä sinua, on vain yksi oikea ratkaisu ja tiedät kyllä mikä se on.
Vastaa, että joo koska et vaan voi sille mitään, mutta miehesi on aika hyvä korvike toistaiseksi.
Miehet on koodattu koko ajan miettimään omaa asemaansa parimarkkinoilla, mikä sitten konkretisoituu tuollaisiin toisten miesten kuumuuteen tai kikkelin kokoon keskittymisellä.
Just eilen täällä oli joku, joka ajatteli että naiset eroavat avioliitosta lähinnä siitä syystä, että haluavat muita miehiä.
Ylipäänsä muiden miesten vetovoimasta minulle eniten ovat puhuneet omat kumppanini, eivätkä muut naiset. Naiset eivät juuri keskustele näistä, tai mieti koko ajan jonkun kikkelin kokoa.
Että siinä mielessä miehesi kommentti on ihan tavanomainen, joita olen itse kuullut monenkin kumppanini suusta.
Mitä väliä kun lemmenhetki oli jo ohi? Oikeastaan voisit kiittää miestäsi, kun pääsit nopeasti takaisin normaali fiilikseesi.
No ilmeisesti ainakin miehes ajatteli häntä kesken puuhien :D
Varmaan about samasta syystä kuin naiset ovat usein törppöjä. Sellaisia me ihmiset olemme.
Kerran sanoin tuollaisessa tilanteessa, että "sitä sun kuumaa työkaveria, sitä tummatukkaista". Mies lähti ihan henkseleistään ja syytteli ties mistä. No ihan sama. Eipä vinkunut seksiä vähään aikaan:D Eikä kutsunut enää työkavereita meille grillaamaan:D
Jos pitäisi veikata, niin minä kyllä kallistuisin enemmän aisurifantasioiden kuin mustasukkaisuuden kannalle. Mutta kysymällähän tämäkin asia selviäisi paremmin kuin mammapalstalla arvuuttelemalla. Yhtä hauskaa se ei välttämättä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Onpas epävarma.
Ei välttämättä ole epävarma. Voi se mies olla hinttapuli jos muistaa jonku ukon kassajonosta lemmenhetken aikana.
Vierailija kirjoitti:
Just eilen täällä oli joku, joka ajatteli että naiset eroavat avioliitosta lähinnä siitä syystä, että haluavat muita miehiä.
Aikamoista projisointia.
Asiaa auttaisi jos vaikka kuuntelisi niitä vaimoja ennen eroa. Ei tarvitsisi kehitellä omia kuvitelmia siitä miksi erottiin kun tietäisi totuuden, mutta kai se mielikuvitus on jotenkin kivempi paikka kuin todellisuus.
Tämä video sisältää viestin ap:lle:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes harrastat seksiä tuommoisen törpön kanssa?
Siksi että kyseessä on ainoa mies maailmassa jolta ap voi saada kullia.
Ja tämäkö on miehen ainoa tempaus? Ja jos ei ole, miksi suhde jatkuu?
Miksi edes harrastat seksiä tuommoisen törpön kanssa?