Mitä syötte vappuna?
Kommentit (12)
Vappu on vain ylioppilaiden juhla, minä en sellaista juhli.
Vappuaattona tortilloja, vappupäivänä nakkeja ja perunasalaattia sekä jälkiruuaksi munkkeja. Munkkejen kanssa luonnollisesti simaa. Suurin osa vapusta kuluu töissä, joten mitään hienompia ruokia en jaksa väsätä.
En edes ajatellut että vappu on perunasalaatin aikaa, mutta sattui kuitenkin että perunasalaattia aion tehdä :D ensimmäistä kertaa sellaista öljypohjaista. Mies tekee lisäksi itselleen omenaglaseroitua possun sisäfilettä, itse keksin jonkun kasvislisäkkeen. Lisäksi haluaisin testata valkoista parsaa, varmaan ihan vaan voin kanssa.
Korson helluntaiseurakunta keskustassa jakaa ruokakasseja ilmaiseksi joten nälkää ei tule.Myös Espoon Manna apu ja muut jakaa.Ilmaista leipää saa Pelastusarmeijan kauppojen myymättä jääneitä Helsinki castrenin katu.Vapaakirkoilla on ruokajakelua ja ruokailua.Keravalla on myös ruokajakeluita.Jyväskylässä on myös.Porvoossa ruokaa jakaa helluntai vaparit ja Samaria.
Älkää antako miestenkään varastaa teiltä ihmisjoukossa baareissa tai ulkomaan lomilla ei naistenkaan.Huijaukset on niin yleisiä.
Munkkeja, simaa, nakkeja, pastasalaattia, fetasalaattia, kinkkupiirakkaa, sipsejä, vesimelonia ja mansikoita.
Olutta simaa ja siideriä sekä aitoja nakkeja.Keitettynä ettei tule liikaa rasvaa.Salaattia itse tehty raejuustoa ja porkkanaraastetta sekä valion jogurttia.Valkoviini ja lihapullia.
Jauhelihakeittoa ja ehkä grilliltä jotain myöskin.
Muusia ja lihapullia. Itse leivottuja donitseja ja simaa.
Hernekeittoa kun muuhun ei ole varaa.