Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykyäideille asetetut vaatimukset todella menneet tällaisiksi?

Vierailija
29.04.2022 |

Että ei riitä että kiittää lapsen lahjasta, vaan pitäiis jokaiselle lahjan antajalle kuvata video lahjan avaamishetkestä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Aloita uusi trendi äläkä juokse näiden nykytrendien vaatimusten perässä. Ei tarvi - ei todellakaan tarvitse kiittää nöyränä polvilleen palvoen ja nuollen ja kaikki kuvaten.

Vierailija
2/13 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Aloita uusi trendi äläkä juokse näiden nykytrendien vaatimusten perässä. Ei tarvi - ei todellakaan tarvitse kiittää nöyränä polvilleen palvoen ja nuollen ja kaikki kuvaten.

Täällä on jauhettu eilisestä illasta asti, että kummilla on oikeus loukkaantua, jos kiitosviestissä on "pelkkä kiitos".

Minun lapseni on onneksi jo aikuisia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on eroa, sanooko "kiitos" vai "Kiitos Isla-Eemelin lahjasta. Palapeli oli tosi mieluinen ja sitä on koottu yhä uudestaan.😊"

Kyllä minä ainakin kiitän kunnolla ja haluan opettaa lapsenkin kiittämään. Ei maksa mitään kirjoittaa vähän pidempi viesti.

Vierailija
4/13 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on eroa, sanooko "kiitos" vai "Kiitos Isla-Eemelin lahjasta. Palapeli oli tosi mieluinen ja sitä on koottu yhä uudestaan.😊"
Kyllä minä ainakin kiitän kunnolla ja haluan opettaa lapsenkin kiittämään. Ei maksa mitään kirjoittaa vähän pidempi viesti.

"Kiitos lahjasta" on kyllä ihan riittävä kiitos.

Vierailija
5/13 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsista ei jaeta kuvia tai videomateriaalia. En halua että joutuu vääriin käsiin.

Vierailija
6/13 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko lahjalla aidosti ilahduttaa toista, vai haetko sillä huomiointia itsellesi?

Jos itseäni syyllistettäisiin liian vähistä kiitoksista, niin en vastedes ottaisi enää lahjaa vastaan.

Vierailija
7/13 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ne mun anopin sukulaisia.
Kissahan kiitoksella elää🤓

Vierailija
8/13 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole niin saatanallisen syyllistävä kuin äiti.

Vierailija
9/13 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole niin saatanallisen syyllistävä kuin äiti.

Ei tässä äiti syyllistänyt, vaan kummi, joka oli saanut kiitoksena "kiitos lahjasta" -viestin ja koki sen riittämättömäksi.

Vierailija
10/13 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko jollekin yllätyksenä, että tässäkin asiassa ollaan itsekkäitä ja kaikessa on kyse minusta ja vain minusta? Ei ole pyyteetöntä lahjaa, joka annetaa antamisen ilosta vaan tässäkin asiassa se huomio käännetään itseensä. Minua ei huomioitu tarpeeksi.

Vierailija
11/13 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää. Kiitos Seppomarketan karkkipusissista, sitä syötiin tosi ilolla ja etenkin lätkäliigat olivat kaikkien suosikkeja.

Onneksi lapseni ovat jo isoja. Minua pöyristytti jo se että olisi pitänyt olla vieraillekin lahjat. No ei pidä. synttärisankarille lahja ja sillä siisti.

Vierailija
12/13 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esikoisen synttärit on 28.5. ja olen aina ihan lopen uupunut siinä kohtaa.

Töissä on kiire, kotona ja mökillä on pitänyt siivota pihat, kaikilla lapsilla on poikkeusaikataulut kouluissaan, harrastusnäytöksiin pitää ommella pukuja, kaikki opemuistamiset pitää huolehtia.

Jos olisi vielä pitänyt alkaa kuvata kymmeniä kiitosvideoita, olisin ollut lataamossa.

Vierailija
13/13 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

youtubessa on videoita joissa ihmiset avaavat paketteja joita on tilanneet. tuollaiset videot on aika tarpeettomia. jos joku antaa toiselle lahjan ja haluaa kuvata kun toinen avaa pakettia, niin tuo on vielä turhempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan