Hän kai tykkää minusta, mutta ei uskalla kysyä numeroa?
Olen siis nainen 22 ja opiskelen ulkomailla yliopistossa. Yliopistossa eräs poika alkoi istumaan viereeni ja juttelimme vähän. Sitä ennen hän yleensä tuli juttelemaan mulle tuntien päädyttyä. Mutta en osaa sanoa onko kyseessä hieman ujompi tapaus, tai vaikuttaa ainakin hieman hermostuneelta mun seurassa. Viime tunnin päädyttyä istuimme kahdestaan rauhallisessa paikassa kun tunnit loppuivat hieman aikaisemmin. Hän kysyi esim. onko mulla poikaystävää (ei ole) ja oli aika yllättynyt kun sanoin että ei ole. Sen lisäksi hän pyysi mua tulemaan koulun reissulle. Tajusin nyt pari päivää sitten että tykkään hänestä todella paljon ja sydäntä raastaa. Kaiken lisäksi tajusin että vaikka jos aloittaisimme seurustelemaan, en tapaisi häntä moneen kuukauteen koska palaamme molemmat kotimaihimme kesälomalla, ja itse pidän kaikenlisäksi vielä taukoa yliopistosta koska sain töitä, eli emme näkisi ainakaan 6 kuukauteen. Kannattaako mun vaan unohtaa koko tyyppi? Miksi hän ei ole kysynyt mun Telegrammia, jos on kuitenkin kiinnostunut?