Pystytkö tekemään tämän liikkeen?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Kokeilematta voin sanoa: EN!
Kokeile!
Juu, ei ihan onnistu. Suorin jaloin, miten tuo edes tehdään, siis voiko joku saada käsillä niin kovan pompun.. eih..
Ennemmin vois kysyä, että onnistuuko nuo alun punnerrukset miesten tyylillä polvet ilmassa. Että pystyykö vaikka 10 sellasta tekemään. Siinä olisi sopiva haaste.
Kuvailisitteko, kun en näe kuvaa enkä linkkiä ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Nousee punnerrusasennosta seisomaan koukistamatta polvia tai lantiota. Eli ponnistaa käsillä seisaalteen (miesten) punnerrusasennosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nousee punnerrusasennosta seisomaan koukistamatta polvia tai lantiota. Eli ponnistaa käsillä seisaalteen (miesten) punnerrusasennosta.
:o Oho!
Minä en pysty, en ole koskaan pystynyt.
T. Nainen 68
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei ihan onnistu. Suorin jaloin, miten tuo edes tehdään, siis voiko joku saada käsillä niin kovan pompun.. eih..
Ennemmin vois kysyä, että onnistuuko nuo alun punnerrukset miesten tyylillä polvet ilmassa. Että pystyykö vaikka 10 sellasta tekemään. Siinä olisi sopiva haaste.
Olen nainen enkä saa yhtään kunnollista punnerrusta. Olen liikkunut puolisen vuotta säännöllisesti ja aloittaessani en saanut edes yhtään naisten punnerrusta. Yritin just miesten punnerrusta ja saan laskettua rintaa noin 15 senttiä ja pääsen siitä vielä ylös. Kyllä mä vielä pääsen tuohon 10 hyvin tehtyyn punnerrukseen.
Vierailija kirjoitti:
Video taitaa olla takaperin..
... vahingossa?
Trikki, eli yhdistetty eri osista. Siinä "pystyynnousun" kohdassa on kuvassa pikku nykäys, editointi ei mennyt ihan nappiin.
Just because it's in the internet, doesn't mean it's true. Ei edes kovin hyvin tehty video, vaan selvästi huomaa tuon katkoksen kohdan, jossa klipit liitetty toisiinsa.
Kilt timies pystyy tekemään tuon pelkästään keskivartaloa heilauttamalla.
Joo, mut kuinka moni kokeili? Minä ainakin.
Luulisi olevan helppoa, kun tuo hintelä mieskin kykenee.