Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskustellaanko tubettaja Iida Pasasesta

Iida Pasanen fanclub 4ever
27.04.2022 |

Mitä mieltä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskisäkki

Vierailija
2/4 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mätisäkki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista katsottavaa. Vaikea sokeririippuvuus hänellä. Hänen pitäisi perheensä tukemana hakeutya ravintoterapeutin ohjaukseen, liikunnan pariin ja vaikka mahalaukun ohitusleikkaukseen sekä terapiaan. Sanoo olevansa onnellinen, mutta en usko että näin on. Miksi hän muuten olisi yrittänyt laihduttaa koko ikänsä, miksi hän on jatkuvasti kiukkuinen, flunssainen, hengästynyt, jos on niin onnellinen? Hänellä on yli 100 kg ylipainoa. Hän väittää, ettei se vaikuta mihinkään. Vaikuttaa, ja ihan varmasti vaikuttaa, kun mennään 10-20 v eteenpäin. Iida on punainen kasvoiltaan ja tosiaan hengästyy helposti. Istuu ja makaa videoillaan aina. Ja "maistelee". Tai syö. Tai puhuu ruoasta. Selkeä addiktio.

Toivottavasti käy mittauttamassa verenpainettaan, kun mättää verenpainetta nostavia salmiakkia ja lakua joka päivä. Ja joka päivä menee sokerimättöä niin, että verensokereitakin olisi hyvä seurata. Jonkin vuoden kuluttua alkaa mitä luultavimmin näkyä myös verisuonten rasvoittuminen. Kolesterolit vinksallaan - sydänvaivat, sepelvaltimotauti ym. kolkuttavat ovella.

Olen surullinen Iidan puolesta. Addiktioihin on saatavilla apua!

Olen surullinen myös Iidan koiran takia. En usko että Iida sitä lenkittää. Koira on vain pikkutarhassa ja päässee vain pikapisseille pihalle, luulen.

En tajua Iidan lähimpiä. Joululalahjaksikin kaikki sukulaisensa antoivat Iidalle herkkuja. Aivan kuin nistille vuetäisiin huumeita lahjaksi oman perheen toimesta. Kammottavaa. Iida ei selvästikään saa tukea terveytensä edistämiseksi.

Vierailija
4/4 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kaksoisleuka ainakin!