Miksi Tinderissä ei voi laittaa hakuehdoiksi, ettei halua nähdä rumia tai lihavia miehiä?
Ärsyttää, kun joutuu pyyhkimään vasemmalle kymmenittäin rumia tai lihavia miehiä, ja etsimään heidän joukostaan asiallisen oloiset miehet. Eikö tällaista ominaisuutta voitaisi tehdä Tinderiin, ainakin maksaville asiakkaille?
Kommentit (6)
Miksi sinä ruma ja lihava nainen etä hyväksy samanlaisin ominaisuuksin varustettua miestä?
Olen bi-nainen ja havainnut Tinderissä tämän: naiset on suurin osa hyvinkin kauniita ja myös ne ylipainoset naiset on triplasti viehättävämpiä ja pitää itsestään parempaa huolta kuin liioittelematta 80% miehistä.
Miehistä siellä korkeintaan 10% on oikeasti hyvännäkösiä ja fiksuja ja ne viedään heti käsistä. Se menee aikalailla niin, että se 80% naisista kilpailee 10% miehistä.
Näkyisipä myös ne ihmisten sisäiset viat tinderissä..
Vierailija kirjoitti:
Olen bi-nainen ja havainnut Tinderissä tämän: naiset on suurin osa hyvinkin kauniita ja myös ne ylipainoset naiset on triplasti viehättävämpiä ja pitää itsestään parempaa huolta kuin liioittelematta 80% miehistä.
Miehistä siellä korkeintaan 10% on oikeasti hyvännäkösiä ja fiksuja ja ne viedään heti käsistä. Se menee aikalailla niin, että se 80% naisista kilpailee 10% miehistä.
Paksu pakkeli ja kuvien muokkaus ei ole mitään itsestään huoltapitämistä.
Olen miettinyt ihan samaa, paitsi etten haluis nähdä rumia ja lihavia naisia, enkä yh:ta, tätinaisia, mt-ongelmaisia, uraa tekeviä tätinaisia, himomatkailijoita, koiran tai hevosenomistajia enkä tusinablondeja ja perseenrevittelijöitä. Siistiytys kummasti ilman noita.
hmm, pitäsköhän sun olla tinderissä ja ylipäätään ulkomaailmassa ollenkaan, kun "rumat" ihmiset häiritsee sua?
tjaa, voi tää olla trollikin, mut tällasia ihmisiä valitettavasti on olemassa