Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miltä tää purema teijän mielestä näyttää?

Vierailija
17.08.2008 |

poika meni äsken sihkuun ja näytti et mulla on pipi jalassa... aristaa tuota kohtaa aika paljon ja tuossa on ihan kuin rakkulat, joiden pinta kiiltää.. tosi outoo... http://www.aijaa.com/v.php?i=2552667.jpg

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aika nopeesti tuosta puremasta. lapsi itse ei osaa yhtään sanoo mistä se on tullut. Äsken sen mulle näytti ja sanoi että äsken alkoi siihen vasta sattuu... (kerrostalossa asutaan, joten tuskin sisällä mitään käärmettä on) t. ap

Vierailija
2/17 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten poika on raapinut / hangannut sitä puremakohtaa, josta johtuu punoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/17 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden myrkkyhän toimii niin, että se herkistää ihon auringolle ja saa aikaan rakkulaisen, palovammoja muistuttavan ihottuman.

Vierailija
5/17 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyl tiiä onx tääl jotain ukonputkia... poika oli paljon tänään ulkona, tosin pitkät farkut jalassa... on tosi oudot nuo jäljet kyllä... mietin et voisko olla joku lelu tehnyt nuo jäljet tässä kotona.. tässä lisää kuvia... http://www.aijaa.com/v.php?i=2552825.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=2552855.jpg t. ap

Vierailija
6/17 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nuo ovat liian selkeärajaisia ollakseen kasvikontaktin aiheuttamia. Epäilen lintukirppua, joka jostain syystä aina puree kaksi vierekkäistä puremaan. Jos niille on allerginen, voi puremakohtaan tulla rakkula.

Laita Etonoa, hydrocortisonia tai vastaavaa lieventämään kutinaa ja kirvelyä.

Vierailija
7/17 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä lie itikka imaissut, aamulla jälkiä tuskin enää edes on.

Vierailija
8/17 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koko alue turposi ja tuli sinisen mustan punaisen kirjavaksi. Ja kipu oli helvetillinen, kävely vaikeaa.

Vierailija
9/17 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ihmetyttää enimmäkseen tuo puremakohdan väri.. nuo läiskät näyttää nimittäin ruskeilta... ap

Vierailija
10/17 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeanlaista kuvaa...noh.. taidan laittaa tohon kortisonirasvaa ja sit katella huomenna sitä jos on jotenki muuttunut tuo alue... ap

Vierailija
11/17 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo käärmeenpurema. Joku itikka.

Vierailija
12/17 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika sanoi, että se ei kutise, eikä siihen satu, muuten kuin jos siihen koskee... no laitoin tossa sitä rasvaa ja poika nukkuu, joten katselen tilannetta huomenna.. voihan sitä sit käydä näyttää tossa terveyskeskuksessa huomenna... ap

Vierailija
13/17 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käärmeen pureman jäljet ovat 4-5 mm:n päässä toisistaan. joskus niitä voi olla vain yksikin, jos ei ole osunut kunnolla. Käärmeen pureman jäljet ovat erittäin pienet, samanlaiset, kuin neulalla pistäisi.

Vierailija
14/17 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomannut. Meidän hyönteisallergiselle pojalle nousee minkä tahansa hyönteisen pistosta valtavia patteja, esim. keväällä mäkäräisen pisto aiheuttaa vesikelloja, ja kun ne puhkeavat, tilalle jää verestävä "reikä". Samoin paarman pisto aiheuttaa tulehduksen. Pojalla on kesäkuussa tulleita pistoja ja vielä jälki kutisee.

Tuo voisi olla pienen polttiaisen pistoja, hydrokortisoni auttaa hyvin. Jos alue tulehtuneen näköinen aamulla, kannattaa käydä näyttämässä.

Vierailija
15/17 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se lääkäri vaan totesi, että sillä on siinä molluskoita ja että niille ei mitään oikeen voi, paitsi perusvoidetta... atooppisesta ihosta ei oo ikinä puhuttu, mulla itsellä tosin on psori... ap

Vierailija
16/17 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne muuttuu kiiltäviksi, ns ruskeiksi jopa kun on tarpeeksi hangannut, mä sain jonkun hyttysen tms peruspureman omaan jalkapöytään näyttämään tummalta ja selväreunaiselta, nimenomaan kiiltävältä kun hankasin yöllä toisella jalalla sitä kutiavaa jalkapöytää, kai ne jotenkin paloi siitä hankaamisesta.

Vierailija
17/17 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta näyttää kanssa käärmeenpuremalta. Itse olisin varmaan kyllä aika vauhkona ja seurailisin tilannetta tiiviisti yöllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi