Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ärsyttää ihan suunnattomasti semmoset ihmiset jotka väkisin haluaa saada draamaa aikaa

Vierailija
26.04.2022 |

Vaikka todellista hätää ei olisi. Koko ajan paisutellaan asioita liian isoiksi vaikka todellista hätää ei kuitenkaan ole. Mitään et voi kertoa kelleen kun sen jälkeen tietää koko suku yli suurettuna juttuna. Jotenkin tässä alkaa tulla mitta täyteen. Ei enää jaksa. On isompia murheita maailmassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin ihminen joka tyylii draamailee jatkuvasti kaikesta niin sillä on itsellään v ongelmia ja olen sata varma, että kun itse tajuaisi lopettaa muitten asioiden draamailun niin sen elämässä asia saattaisi mennä hyvinkin! Mutta ei kauheata draamailua jatkuvasti.

Vierailija
2/7 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draamakuningattaret ja -kuninkaat on kyllä rasittavia.

Vierailija
4/7 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän he onnistuvat tavoitteessaan.

Vierailija
5/7 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Draamakuningattaret ja -kuninkaat on kyllä rasittavia.

naiset tunnistaa helposti kuin ne on aikuisenakin sellaisen pissiksen näköisiä niinku nämä marttinat ja maisat sun muut

miehiä vaikea bongata ulkonäön perusteella, tai itse en ole huomannut, joku voi kertoa jos ovat tunnistettavissa

Vierailija
6/7 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP..... puhut naisista?

Vierailija
7/7 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa näitä draamailijoita yhtään. Välttelen, en anna heille huomiota, en anna mitään reaktiota vaikka mitä draamaa yritettäisiin. Lopulta päädytään aika huvittaviinkin tilanteisiin, kun esim. kaveriporukassa muut kauhistelevat yhden kehittämää draamaa ja juoksevat hädissään sinne tänne, ja minä istun rauhassa ja siemailen viiniä enkä todellakaan vaivaudu yhtään. Ja draamailija katsoo suu ammollaan ihmeissään, kun porukassa onkin yksi joka ei vaan lähde draamaan mukaan.

Luulen että tosi moni saa elämäänsä kivasti draamasta sisältöä. Itselläni on sitten muita juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi