Ohuet, ruusukultaiset pyöreät silmälasit, tykkäätkö?
Nyt telkkarissa näkyy A-studiossa jollain ulkopolitiikan tutkijalla (Veera Laine) samanlaiset kuin omani niin juolahtipa mieleen kysellä mielipiteitä :)
Kommentit (17)
Tykkään. Ruusukulta näyttää kauniilta.
Vierailija kirjoitti:
Kivat, jotka sopii todi hyvin joillekin ja toisille (kuten mulle) ei -todellakaan-. Mut toisilla taas tosi hienot!
Meikkiä kyllä tarvitsee voimakkaammin kuin aikaisemmilla muovipokilla jotka kehystivät kasvoja jotenkin itsestään.
En ota kantaa siihen henkilöön. Koen pyöreät lasit ihmisellä harry potterina ja mummolasit 50-luvun mummoina. Käytän insinöörisuorakaidelaseja toistaiseksi, alkaa olla jo liian kapea.
Pyöreät on kivat, mutta ruusukulta ei.
Vierailija kirjoitti:
Tyttärelläni sellaiset, ikää 18v.
Iätön malli ilmeisesti kun minä olen tuplasti vanhempi :)
Eikö ne ole aika out? Jokaisella perusmuijalla on sellaiset.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne ole aika out? Jokaisella perusmuijalla on sellaiset.
No näköjään joku kehtasi telkkariinkin moisissa ;)
Näyttää pelleltä, varsinkin jos isot.
Kauniit ovat. Muodostuu naisellinen raami silmille. Omasta mielestäni pokattomat linssit eivät sovi ollenkaan naisille. Johtuu lähinnä meikistä. Näyttää kamalalta, kun linssin alareunassa on peitevoidetta tai puuteria kerros.
En, tykkään vähän näyttävämmistä kehyksistä.
Itämaisella naisella kun on tollaaet meen ihan soseeksi😍
Näyttääpä tyylikkäältä tuon ihmisen kasvoilla. Taidan hankkia itsellenikin vaihteeksi metallisangat.
Siis mulla on juuri nyt päässä sellaiset, tyttären Kiinasta tulleen lalafunfun-pehmonuken rekvisiittana tulleet feikkilasit, joita olen pitänyt tämän illan ja leikkinyt sihteeriä lasten iloksi.
Noi kuuluu uniformuun niin monella akateemisella kolmekymppisellä että vähän kyllästyttävä muoti jo.
Kivat, jotka sopii todi hyvin joillekin ja toisille (kuten mulle) ei -todellakaan-. Mut toisilla taas tosi hienot!