Tavallisia poikien nimiä
Haluaisin pojalleni tavallisen, arkisen nimen. Ideoita?
Kommentit (21)
Jussi, Mikko, Heikki, Lauri, Teemu, Vesa, Väinö
Antti, Pekka, Lasse, Lauri, Kalle, Jaakko, Ilkka, Tapio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran laita ne sääret vaan ristiin, jooko.
Se, että itse sait vahinkolapsen ei oikeuta tuollaista käytöstä toisia kohtaan.
En ole saanut vahinkolasta.
Jos ihminen ei kykene itse omaa lastaan nimeämään vaan täytyy tällaisia järjettömiä aloituksia tänne palstalle tehdä, niin on jo ihan sen lapsen vuoksi parempi olla lisääntymättä.Käytöksesi on todella lapsellista. Vauva-palsta on nimen omaan lapsista keskustelua varten, mutta teikäläinen vetää herneet nenään, kun joku tekee niin. Uskomatonta. On hyvin yleistä, että nimen keksimisessä pyydetään apua muilta, mutta valinta tehdään luonnollisestikin itse.
Suksi jo kuuseen nimihullu!!
Kukaan jaksa näitä vajaita aloituksiasi joka päivä!!!!!
Jos itse saisin vielä lapsen ja pojan niin valitsisin ehkä jonkin näistä:
Aarne, Aarni, Aleksi, Benjamin, Elias, Erik, Henrik, Juhani, Kalevi, Leo, Markus, Mikael, Olavi, Rasmus, Tapani, Tuomas,
(Paitsi en tuota Juhaa koska Juha/Juhani on mielestäni esikoispojan nimi.)
Ja tietysti sukunimikin vaikuttaa valintaan. Monta hyvää jäi nyt varmaan tulematta mieleen.
Katso avoindatasta nimiaineistot, suosituimmat ensimmäiset etunimet miehillä. Muuta neuvoa ei tule ja loput sanat tiiätte
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran laita ne sääret vaan ristiin, jooko.
Se, että itse sait vahinkolapsen ei oikeuta tuollaista käytöstä toisia kohtaan.
En ole saanut vahinkolasta.
Jos ihminen ei kykene itse omaa lastaan nimeämään vaan täytyy tällaisia järjettömiä aloituksia tänne palstalle tehdä, niin on jo ihan sen lapsen vuoksi parempi olla lisääntymättä.Käytöksesi on todella lapsellista. Vauva-palsta on nimen omaan lapsista keskustelua varten, mutta teikäläinen vetää herneet nenään, kun joku tekee niin. Uskomatonta. On hyvin yleistä, että nimen keksimisessä pyydetään apua muilta, mutta valinta tehdään luonnollisestikin itse.
Suksi jo kuuseen nimihullu!!
Kukaan jaksa näitä vajaita aloituksiasi joka päivä!!!!!Kuinka niin joka päivä? Tämä on ihan ensimmäinen aloitus nimistä minkä mä olen tehnyt eli taidat sekoittaa mut johonkuhun toiseen.
AP
Mene nimipalstalle,sieltä saat vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksi kuuseen nimihullu !
Onpa asiallista käytöstä nyt taas. Kai sitä nyt saa pyytää apua nimen keksimisessä lapselleen, vai kuinka?
Täältä löytyy nimipalsta ihan sitä varten.
Tommi, Sakari, Eero, Veikko, Harri, Timo, Arto, Tero, Risto
Pitäisi lailla kieltää lapsen saaminen sellaisilta, jotka eivät osaa edes jälkikasvuaan itse nimetä.
Jari, Jaro, Jare, Juha, Johan, Jussi, Aleksi, Arte. 80-luvulla oli paljon tavallisia nimiä, sieltä löytyy.
Juho, Ville, Aleksi.