Miesystävän äiti arvostelee ja puhuu pahaa selän takana..
Miesystävän äiti on alkanut tässä viimeisimpien vuosien aikana puhumaan minusta ja miesystävästäni eli lapsestaan pahaa. Olemme kuulleet muilta, miten hän on selkämme takana arvostellut meitä ja puhunut kaikkea pahaa.
Tämän lisäksi miesystävän äiti puhuu usein erittäin ilkeästi minulle ja miesystävälleni. Hän arvostelee, kommentoi jatkuvasti kaikkea ja puuttuu meidän asioihin, mitkä eivät edes hänelle kuulu.
Usein kun emme tee kuten hän haluaa, niin hän aloittaa mökötyksen tai sitten alkaa vielä ilkeämmin puhumaan minulle ja miesystävälleni.
Tuntuu, että miesystävän äidin käytös vain yltyy jatkuvasti kuukausi kuukaudelta.
Hän ei kuuntele, vaikka hänelle sanoisi, että hänen käytös loukkaa meitä, ei välitä siis miltä meistä tuntuu. Puhuminen ei siis auta.
Onko kukaan ollut samassa tilanteessa?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Millaisista asioista hän haukkuu?
On muun muassa toivonut, että hänellä olisi toisenlainen miniä ja toivonut, että emme olisi yhdessä miesystävän kanssa.
En kuulema osaa mitään ja teen kaiken aina väärin hänen mielestään.
Ap
Vaikuttaa, että hänellä on itsellään jotain ongelmia ja yrittää purkaa niitä teihin. Hän on epävarma itsestään ja yrittää korottaa omaa itsetuntoaan painamalla muita eli juuri teitä läheisimpiä ihmisiä alas. Teissä ei ole mitään vikaa.
Anopit ja anopintekeleet on sellaisia. Mun anoppi järjesti juhlat kun poikansa eli ex-puolisoni löysi uuden rakkaan ja otti eron.
Jätä hänen sanomisensa omaan arvoonsa. Kyseisillä ihmisillä on tapana arvostella kaikkea. Ei teissä ole mitään vikaa kuten jo tuossa joku mainitsi. Nämä ihmiset eivät koskaan muutu eikä heitä voi muuttaa.
Sano hänelle ne asiat mitä hän aikoo sanoa, ennen kuin hän itse ehtii sanoa ne tai mitä hän mahdollisesti ajattelee sillä hetkellä.
Älä yritä muuttaa anoppisi käytöstä tai vaatia häneltä mitään. Voit esittää pyyntöjä, mutta hänen täytyy itse saada päättää suostuuko niihin vai jatkaako kusipäänä olemista.