Tyttäreni vaihtoi autonrenkaita - kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen?
Aika erikoinen sensuuri tällä palstalla. Ikkunanpesuketju valui naisten ja miesten töistä autonrenkaitten vaihtoon.
Miksi tällä palstalla ei saa kertoa, että tyttäreni vaihtoi auton renkaita kohtuullista korvausta vastaan jo alakoululaisena?
Kommentit (11)
Myös minun tyttö on taitava kumien kanssa 👍
tuolla se näkyy olevan.
Mutta miksi valehtelet asiasta? Voimaannuitko?
Kokeillaanpa tarttuuko sana batiikkinoita tänään sensuuriin.
Eilen tarttui vaikka asia liittyi pääsiäiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eilen tarttui vaikka asia liittyi pääsiäiseen.
Sensuuribotti on mennyt rikki.
Kommentteja sensuroidaan myös, jos lainaa toista kommenttia esim kaksi kertaa. Minultakin sensuroitiin tänään komppaaminen siihen, että "normaalimaailmassa lapsi saa nepsydiagnoosin ja tukea ongelmiinsa".
En tiedä miksi se sensuroitiin, lainasin samalla toista kirjoittajaa, mutta vain sen kerran. Jos lainaan samaa kirjoittajaa kahdesti, palsta/(m o d e ?) kuvittelee minun spämmäävän ja kommentti menee takuuvarmasti sensuuriin.
Vissiin ainakin puolet Suomen kielen sanoista on sensuurilistalla. Siinäpä menee koko ilta miettiessä mikä sana voisi olla kyseessä kun yrittää lähettää uudestaan. Siksi käytän aina oikotietä.
Vierailija kirjoitti:
Kommentteja sensuroidaan myös, jos lainaa toista kommenttia esim kaksi kertaa. Minultakin sensuroitiin tänään komppaaminen siihen, että "normaalimaailmassa lapsi saa nepsydiagnoosin ja tukea ongelmiinsa".
En tiedä miksi se sensuroitiin, lainasin samalla toista kirjoittajaa, mutta vain sen kerran. Jos lainaan samaa kirjoittajaa kahdesti, palsta/(m o d e ?) kuvittelee minun spämmäävän ja kommentti menee takuuvarmasti sensuuriin.
siis jos lainaan samaa kommenttia kahdesti.
Saas nähdä, julkaistaanko tämä, kun lainaan itse itseäni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen tarttui vaikka asia liittyi pääsiäiseen.Sensuuribotti on mennyt rikki.
Joo, kirjaimelleen sama viesti menee ensin läpi samassa ketjussa mutta hetken päästä ei. Ihan sattumanvaraista taitaa olla tuo sensuuri jo tässä vaiheessa.
Miksi joitakin kiusaa niin kauhean kovasti se, että jopa koulutytöt vaihtavat renkaita autoihin eikä siihen(kään) hommaan tarvita miestä ja kirjoitatte asiattomia kommentteja?
Voi olla, että joskus tapahtuu sekin ihme, että "hyväksynnän jälkeen" kommentti julkaistaan. Minulla ei ole mitään syytä valehdella siitä, mutta ei myöskään tarvetta todistaa millään kuvankaappauksella, että niin kävi.
ap
Miksi sellainen pitäisi kertoa?