Miksi se vaginan oraalityydytys kiehtoo minua?
En käsitä miten paljon se voi kiehtoa nuolla pillua, naisen elintä. Miksi naisen keho herättää niin paljon kiellettyjä intohimoja?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kieltänyt? Nuole menemään!
Minä itse. Eikä ole ketään ketä nuolla, sillä haluan sen tapahtuvan luottamuksellisissa väleissä suhteessa. Välillä kadulla kulkiessa sitä fantasioi heittäytyvänsä naisen jalkojen juureen polvilleen odottamaan että hän riisuisi pyhinpänsä nuoltavaksi. Tää on sitä kiellettyä hedelmää suoraan Eedenistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä itse. Eikä ole ketään ketä nuolla, sillä haluan sen tapahtuvan luottamuksellisissa väleissä suhteessa. Välillä kadulla kulkiessa sitä fantasioi heittäytyvänsä naisen jalkojen juureen polvilleen odottamaan että hän riisuisi pyhinpänsä nuoltavaksi. Tää on sitä kiellettyä hedelmää suoraan Eedenistä.
Älä enää kiellä. Etsi seuranhakupalstalta nainen, joka tahtoo samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä en etsi, etten riko omia arvojani. Himonsa on pidettävä kurissa ja nuhteessa ennen kuin löytää rakkauden.
Kyllä, minä olen vain rakkaimmalle omistautunut. Se on minulle tärkeää. Olkoot halut mitä tahansa, mutta vain yksi pääsee nauttimaan minusta.
Sillä häntä haluan eniten. Se on se rakkauden tehtävä.
Tykkäät kun sinua alistetaan. Masokismia siis.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät kun sinua alistetaan. Masokismia siis.
Itse en koe tykkääväni alistumisesta, päinvastoin tykkään pidättäytymisestä. Minuun turhautuu, kun tekeydyn vastahakoiseksi muuriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä en etsi, etten riko omia arvojani. Himonsa on pidettävä kurissa ja nuhteessa ennen kuin löytää rakkauden.
Jos saisitkin rakkauden samassa paketissa?
Vaginaa ei oraalityydytetä. Selvitä nyt ensiksi perusasiat naisen anatomiasta.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, siis vulvan eli hävyn nuoleminen mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vaippa liian löysällä lapsena, pakko-oireinen korrektoija? Kyllä, sitä sinä olet: pakko-oireinen, senkin valehtelija. 🖕🏻