20v tyttöystäväni pyysi minua mukaan moikkaamaan kavereitaan ja en tiedä kehtaanko mennä
Tuntuu jotenkin häpeälliseltä, koska olen 26-vuotias. Mitähän hänen kaverinsa mahtavat ajatella minusta
M26
Kommentit (21)
Mitähän yhteistä sulla on just ja just teini-iän ohittaneen kanssa?
Kysy niiltä, että mitä ne ajattelee susta.
Suosittelen että lopetat seurustelun/tapailun ja etsit ikäistäsi seuraa
Ovat vaan kateellisia kun naisellasi on kokenut mies
Ei kannata mennä, todennäköisesti yrittävät vaan muijasi selän takana tyrkyttää itseään sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Huumorintaju, samat mielenkiinnon kohteet ja kemia
M26
Kysyvät varmaan pystytkö vielä pidättelemään kakkaasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata mennä, todennäköisesti yrittävät vaan muijasi selän takana tyrkyttää itseään sinulle.
Jep. Puhuvat paskaa ja yrittävät myrkyttäã muijakaverin mielen samalla yrittäen pokata itselleen.
Älä mee tuohon ansaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyi v*ttu
mikäs mamman päätä kivistää?
Ei tuo ikäero ole yhtään mitään.
Itse olen 39 ja en kokisi mitään ongelmaa seurustella AIKUISEN 20v naisen kanssa jos sattui synkkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumorintaju, samat mielenkiinnon kohteet ja kemia
M26[/quote
Mitä yhteistä... Voi vee kun te olette pölöjä. 20v vaikka teknisesti on juuri mennyt Teini-iän ohi on yleisen elämänkokemuksen mukaan jo ihan aikuinen nainen.
Tai ehkä siellä böndellä sisäsiittoisuus aiheuttaa jotain kehitysviivästymää mutta näin ainakin täällä stadissa.
Mene vaan, ei paineita ainakaan ikäerosta, ei ole kummoinenkaan. Itekin seukkaisin 20v naisen kanssa jos natsaisi. M44
en nyt henkilökohtaisesti seurustelis noin vanhan kanssa mutta ei toi nyt mikään hirveen paha ikäero oo
t.n20
No eihän tuo ole enää mikään isokaan ikäero tuossa iässä. Molemmat nuoria aikuisia. Ne kaverit mitään ajattele, jos vaan yrität tulla juttuun niiden kanssa
En kyl ite seukkais 26v miehen kaa, tuntuu liian vanhalta
N22
Vierailija kirjoitti:
Kysyvät varmaan pystytkö vielä pidättelemään kakkaasi.
Pystyn. Selän kanssa on tosin ongelmia
M26
Vierailija kirjoitti:
Ovat vaan kateellisia kun naisellasi on kokenut mies
Tuskinpa. Todennäkösesti vaan säälivät, että joutuu elämään vanhan sedän kanssa
Varmaan joo kirjoittelisit asiasta palstalle. Jos joillain on ikäeroa, totta kai kannattaa mennä tutustumaan ja käyttäytyä asiallisesti.
Muistattehan kaikki, että vaikka seurustelisi jonkun kanssa, esim. jonkun kotona tapahtuva asiaton lähentely on tuomittavaa ja kyseinen ystävä tai seurustelukumppani itse voi tehdä asiasta ilmiannon, jos joutuu asiattomuuksien kohteeksi.
Sinun ja tyttöystäväsi ikäero ei ole liian iso. Menet moikkaamaan kavereita, koska tyttöystäväsi pyysi. Hän on hyväksynyt Sinut ja kavereiden tapaaminen on iso juttu hänelle.
Älä mee.