Mitä kasvovoidetta käytätte?
Kommentit (20)
Eucerin Hyaluron-Filler päivävoide
Kosteuttavaa hoitovettä ja päälle jotain kasvoöljyä. Voiteista jää ihme kalvo lähes kaikista eivätkä edes auta kuivaan ihooni.
Vischyn tuotteita, saa apteekista, sopii minun iholleni (herkkä ja kuiva)
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath…
En suosittele, liian voimakastuoksuinen. Inhottaa kun kaulahuivikin haisee tuolta rasvalta.
Locobase repair. Sitä kuiviin kohtiin tarvittaessa. Muuten en käytä mitään tuotteita. En meikkaa enkä puhdista kuin vedellä.
Erisan, muuten voisi Niveaa käyttää, mut kun ne tuoksuu...
La Roche-Posayn Lipikar baume AP+. Loistava voide
Apteekista ostan, on paras hinta-laatusuhde. Se, mitä siellä, riippuu iästäsi, ihostasi ja budjetistasi.
Louis-widmeriä suositellaan usein. Nyt minulla on Medik8.
Cien Q10 anti-wrinkle
Lidlista ostan päivävoiteen ja yövoiteet ja kasvonaamiot sekä silmänympärysvoiteet.
Laadukkaita ja edullisia. Ihan turhaa maksaa merkistä kun paremmanlaatuista saa muutamalla eurolla
Nivea creme. Sen lisäksi the Ordinaryn öljyä kasvoille. Minulla on erittäin kuiva iho varsinkin talven jäljiltä ja nämä kosteuttavat parhaiten.
Keski-ikäisen sekaiholle Laveran sinkki päivävoidetta.
Vierailija kirjoitti:
Nivea creme. Sen lisäksi the Ordinaryn öljyä kasvoille. Minulla on erittäin kuiva iho varsinkin talven jäljiltä ja nämä kosteuttavat parhaiten.
Mulla puhdistusmaitona Nivea. Lidlistä ostettu :)
En käytä lähes aina mitään.
Meikkaan kyllä ja alla voide muuten ei mitään.
Erisan + Herkän ihon probioottisen sarjan yövoide. Sopii kuivaihoiselle tosi hyvin myös päivävoiteeksi.
Jos haluat todella panostaa, niin Esse Probiotic Scincare Rich Moisturiser tai Sensitive sarjan Nourish Moisturiser. Täyden kympin voiteita!
Aina kun on varaa, ostan Louis widmeriä. Tai sitten kaupasta l300 tuotteita. Näihin palaan aina uudelleen.
Erisan+ päivä- ja yövoiteet käytössä
Minä kuorin suola/sokeri-oliiviöljyseoksella, pesen puhdistusvaahdolla(Lumene kirkas), ja vaseliinia kuiviin kohtiin.
Mene apteekkiin.