Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko italialaiset miehet hyviä rakastajia?

Vierailija
14.04.2022 |

?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Vierailija
2/22 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuvat kotonaan mamman helmoissa kolmekymppisiksi. Ei siinä juuri kokemusta kerry. Seksikin on taito, jossa kehittyy kun harjoittelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, tosin kokemusta vain yhdestä. Mutta useamman vuoden ajalta. Kohteli minua kun kuningatarta, monellakin tapaa. Olisimme varmaan vieläkin yhdessä, jos hän ei olisi muuttanut takaisin Italiaan. Hyviä ystäviä olemme kuitenkin edelleen.

Vierailija
4/22 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ne juuri tekee, harjoittelee, kovasti ympäri kylien ;)

Vierailija
5/22 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei italialaiset tytöt anna! "Huonoksi naiseksi" leimautuminen on iso asia. Siksi ne pojat ovat niin ihmeissään täällä, kun ei tarvitse kuin vähän hymyillä ja jutella, niin pääsee perille saakka.

Vierailija
6/22 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, siellä naidaan puolin toisin jos vaan kelpaa, puoliso on sitten ekstraa

Vierailija
7/22 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, ovat rumia ja lyhyitä ja ruskeasilmäisiä

t. ennakkoluuloinen ilman kokemusta

Vierailija
8/22 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuvat kotonaan mamman helmoissa kolmekymppisiksi. Ei siinä juuri kokemusta kerry. Seksikin on taito, jossa kehittyy kun harjoittelee.

Ja miksiköhän luulet, että asuvat kotona niin pitkään....?

Vierailija
9/22 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia?

En usko, että kenelläkään on kokemusta rakastelusta jokaisen italialaisen miehen kanssa.

Vierailija
10/22 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roberto Malone.

Vierailija
11/22 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethan Torchio mies kuin unelma ja sitä varmaan sängy hommissakin ja mikä patonki😋🐍🍆

Vierailija
12/22 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia?

En usko, että kenelläkään on kokemusta rakastelusta jokaisen italialaisen miehen kanssa.

Minun esp./ ital. mieheni on "sekoitus" molempia kansalaisuuksia; ihana mies kaikin puolin! Eiköhän italialaisissa miehissä ole niin hyviä kuin vähemmänkin hyviä rakastajia...

Vierailija
13/22 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukeaa yhtä nopeesti ku fiatit teille

Vierailija
14/22 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laukeaa yhtä nopeesti ku fiatit teille

Höpö höpö!

Vierailija
15/22 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahista vihittu

Vierailija
16/22 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

määritä rakastus

Vierailija
17/22 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon jälkimmäiseen vaikka tämä menee nyt vähän ohi aiheen mutta en malta olla toteamatta, kun vaäität, että seksi onn taito jossa kehittyisi kun harjoittelee, niin varmaan osaksi totta. Mutta mitä sitä oikeastaan pitäsi osata? - En minä osaa sanoa, joka taas kertonee ehkä omasta kokemattomuudestani.

Tai sitten vain asenteestani; jokainen meistä on yksilö. Ja seksimieltymykset jokaisella omansa. Siksi toivon, että saan vastakin opetella ja harjoitella asiaa naisen kanssa ilman, että hän odotettaisi minun osaavan asian "jo" valmiiksi heti silloin kun me: Hän ja minä harrastamme seksiä ensimmäistä tai ensimmäsiä kertoja.

Sinkkumies 

Vierailija
18/22 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia?

Kavi niin, etta osui turhan taitava kaveri. Kun en muuten nahnyt miehessa mitaan mielenkiintoista.

Vierailija
19/22 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei italialaiset tytöt anna! "Huonoksi naiseksi" leimautuminen on iso asia. Siksi ne pojat ovat niin ihmeissään täällä, kun ei tarvitse kuin vähän hymyillä ja jutella, niin pääsee perille saakka.

Siihen on kuule kiertotiensä. Ei ole mikään sattuma että italopo kessa k a  k k o n e n on peruskauraa. Seurustelin italialaisen naisen kanssa ja hän oli myös omat kokemuksensa aikoinaan aloittanut juuri sillä, tyypillistä katolisisssa maissa.

Vierailija
20/22 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kokemuksia italialisesta ja espanjalaisesta miehestä. Molemmat oli samanlaisia. Kun oltiin kahdestaan jossain ravintolassa syömässä, niin koko ajan tuijotteli ja flirttaili muille naisille. Joskus tästä huomautin, niin kuulemma olen hysteerinen ja se on heillä vaan tapana, kun ovat avoimia ja tuttavallisia. Kumma kyllä tuo avoimuus ja tuttavallisuus kohdistui ainoastaan nuorempiin naisiin. No ainakin toinen näistä petti mua ja toista kohtaan oli kanssa epäilyksiä, kun hällä alkoi olemaan kaikenlaisia menoja viikonloppuisin. Ja ton italialaisen kanssa aloin olemaan, kun hällä oli vielä jotain säätöä aikaisemman suomiblondin kanssa. Tästä kuulin vasta meidän eron jälkeen tältä petetyksi tulleelta.

Olivat kyllä huomaavaisia ja antoivat pieniä lahjoja ja kukkia ym. Kehuivat kauniiksi ym. Sängyssä molempien kanssa sai kyllä ihan ok seksiä, mutta tuntuivat kyllä välillä yrittävän machoilemaan ja olemaan "Mies".

Näin kahden välimerellisen kumppanin kokemuksella en toki voi kaikkiin yleistää, mutta en enää huolisi kuin satunnaiseksi seksikumppaniksi. Turussa jostain syystä näitä italiaanoja on aika paljon, joten valinnanvaraa kyllä löytyy.