Ovatko italialaiset miehet hyviä rakastajia?
Kommentit (22)
Asuvat kotonaan mamman helmoissa kolmekymppisiksi. Ei siinä juuri kokemusta kerry. Seksikin on taito, jossa kehittyy kun harjoittelee.
On, tosin kokemusta vain yhdestä. Mutta useamman vuoden ajalta. Kohteli minua kun kuningatarta, monellakin tapaa. Olisimme varmaan vieläkin yhdessä, jos hän ei olisi muuttanut takaisin Italiaan. Hyviä ystäviä olemme kuitenkin edelleen.
Sitä ne juuri tekee, harjoittelee, kovasti ympäri kylien ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei italialaiset tytöt anna! "Huonoksi naiseksi" leimautuminen on iso asia. Siksi ne pojat ovat niin ihmeissään täällä, kun ei tarvitse kuin vähän hymyillä ja jutella, niin pääsee perille saakka.
Höpö höpö, siellä naidaan puolin toisin jos vaan kelpaa, puoliso on sitten ekstraa
En usko, ovat rumia ja lyhyitä ja ruskeasilmäisiä
t. ennakkoluuloinen ilman kokemusta
Vierailija kirjoitti:
Asuvat kotonaan mamman helmoissa kolmekymppisiksi. Ei siinä juuri kokemusta kerry. Seksikin on taito, jossa kehittyy kun harjoittelee.
Ja miksiköhän luulet, että asuvat kotona niin pitkään....?
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia?
En usko, että kenelläkään on kokemusta rakastelusta jokaisen italialaisen miehen kanssa.
Ethan Torchio mies kuin unelma ja sitä varmaan sängy hommissakin ja mikä patonki😋🐍🍆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia?
En usko, että kenelläkään on kokemusta rakastelusta jokaisen italialaisen miehen kanssa.
Minun esp./ ital. mieheni on "sekoitus" molempia kansalaisuuksia; ihana mies kaikin puolin! Eiköhän italialaisissa miehissä ole niin hyviä kuin vähemmänkin hyviä rakastajia...
Laukeaa yhtä nopeesti ku fiatit teille
Vierailija kirjoitti:
Laukeaa yhtä nopeesti ku fiatit teille
Höpö höpö!
Vierailija kirjoitti:
Tuohon jälkimmäiseen vaikka tämä menee nyt vähän ohi aiheen mutta en malta olla toteamatta, kun vaäität, että seksi onn taito jossa kehittyisi kun harjoittelee, niin varmaan osaksi totta. Mutta mitä sitä oikeastaan pitäsi osata? - En minä osaa sanoa, joka taas kertonee ehkä omasta kokemattomuudestani.
Tai sitten vain asenteestani; jokainen meistä on yksilö. Ja seksimieltymykset jokaisella omansa. Siksi toivon, että saan vastakin opetella ja harjoitella asiaa naisen kanssa ilman, että hän odotettaisi minun osaavan asian "jo" valmiiksi heti silloin kun me: Hän ja minä harrastamme seksiä ensimmäistä tai ensimmäsiä kertoja.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia?
Kavi niin, etta osui turhan taitava kaveri. Kun en muuten nahnyt miehessa mitaan mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei italialaiset tytöt anna! "Huonoksi naiseksi" leimautuminen on iso asia. Siksi ne pojat ovat niin ihmeissään täällä, kun ei tarvitse kuin vähän hymyillä ja jutella, niin pääsee perille saakka.
Siihen on kuule kiertotiensä. Ei ole mikään sattuma että italopo kessa k a k k o n e n on peruskauraa. Seurustelin italialaisen naisen kanssa ja hän oli myös omat kokemuksensa aikoinaan aloittanut juuri sillä, tyypillistä katolisisssa maissa.
Mulla kokemuksia italialisesta ja espanjalaisesta miehestä. Molemmat oli samanlaisia. Kun oltiin kahdestaan jossain ravintolassa syömässä, niin koko ajan tuijotteli ja flirttaili muille naisille. Joskus tästä huomautin, niin kuulemma olen hysteerinen ja se on heillä vaan tapana, kun ovat avoimia ja tuttavallisia. Kumma kyllä tuo avoimuus ja tuttavallisuus kohdistui ainoastaan nuorempiin naisiin. No ainakin toinen näistä petti mua ja toista kohtaan oli kanssa epäilyksiä, kun hällä alkoi olemaan kaikenlaisia menoja viikonloppuisin. Ja ton italialaisen kanssa aloin olemaan, kun hällä oli vielä jotain säätöä aikaisemman suomiblondin kanssa. Tästä kuulin vasta meidän eron jälkeen tältä petetyksi tulleelta.
Olivat kyllä huomaavaisia ja antoivat pieniä lahjoja ja kukkia ym. Kehuivat kauniiksi ym. Sängyssä molempien kanssa sai kyllä ihan ok seksiä, mutta tuntuivat kyllä välillä yrittävän machoilemaan ja olemaan "Mies".
Näin kahden välimerellisen kumppanin kokemuksella en toki voi kaikkiin yleistää, mutta en enää huolisi kuin satunnaiseksi seksikumppaniksi. Turussa jostain syystä näitä italiaanoja on aika paljon, joten valinnanvaraa kyllä löytyy.
Kokemuksia?