Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+35 nainen, paljasta oikeasti toimiva kauneusvinkkisi! Aloitan

Vierailija
14.04.2022 |

Olen 42. Parhaat kikat tässä iässä on ollut kotona tehtävä mikroneulaus 1,5 mm piikeillä kasvo-, kaula- ja dekolteealueelle. Ihon väri on tasaisempi, löysyys ja pienet vekit, arvet, venymät ja epätasaisuudet ovat hävinneet. Ihan mahtava kapine! Toinen löytö on silikoniset ihotarrat. Mulla on isot rinnat ja tykkään nukkua kyljellään joten rintojen väliin tulee helposti vekkejä. Pysyvät noilla silikonipatcheilla pois.

Seuraava :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinol

Vierailija
2/15 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niveaa naamaan yöksi paksu kerros. Kuuluu slurps, kun se katoaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko märkänä?

Vierailija
4/15 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ihmeen tavalla mikroneulaus poistaa löysyyttä? Miten ihon rikkominen "kiristää" naamaa??

Ja mistä hommasit välineen? Linkkaa sivu, kiinnostuin :D

Vierailija
5/15 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen vesipesu.

Vierailija
6/15 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävät yöunet ja veden juonti.

Vierailija
7/15 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naaman vaihto nuorempaan

Vierailija
8/15 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehenä saan antaa vinkin, joka koskee molempia sukupuolia on se, että jos mitenkään mahdollista, niin pitää elopainonsa normaalipainon rajoissa. Toisena vinkkinä antaisin, että vaikka paineet saattavat olla osalle kovat, niin väkinäinen pyrkimys ja tavoite olla nuorekkaan näköinen saattaa käydä itseä vastaan ja saada niin naisen kuin miehen näyttämään, jollei välttämättä aina vanhemmalta, niin sellaiselta,m jota on vaikeampi ottaa vakavasti. 

Vierailija
9/15 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja laadukas uni, ulkoilu ja reipas liikunta, terveellinen ruokavalio (sopivasti hyvää rasvaa, kasviksia, hedelmiä, täsyjyvää ja proteiinia) ja veden juominen. Alkoholia harvoin ja silloinkin kohtuudella.

Vierailija
10/15 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niveaa naamaan yöksi paksu kerros. Kuuluu slurps, kun se katoaa :D

Komppaan tätä. Runsas kosteutus. Melkein niin että jää naamioksi yöksi. Mulla halpa LV:n voide niin ei tarvi kitsastella. Aamulla taputtelen ylimääräiset talouspaperilla niin ei kiillä. En pese aamulla veden kanssa kasvoja, koska rasvoittuva ihoni jää niin kiiltäväksi jos alan läträilemään.

Vierailija
11/15 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyesti retinolia sisältävät ja kosteuttavat seerumit. Näitä saa halvallakin nettikaupoista, esim. the ordinary, niod, geek & gorgeous merkkeinä. Ei välttämättä tarvitse ihotautilääkärin vahvoja aineita. Kevyempi meikkivoide/peitevoide, ei mitään Kardashian-pakkelointia.

Riittävästi monipuolista ruokaa, vettä, vähemmän/ei lainkaan alkoholia, ja hyvät yöunet hyvällä patjalla ja tyynyllä auttavat kummasti, samoin pysyminen normaalipainoisena, joten iho ei veny turhaan.

Kiinnitä huomiota hiusten malliin ja leikkaamiseen, jotkut mallit vanhentavat ilmettä. Onneksi on sentään päästy yli siitä iänikuisesta "kolmi-/nelikymppisellä pitää olla lyhyet hiukset" -väännöstä. Kaikki eivät halua mitään tiinalillak-tukkaa. Muistan senkin ihme ajatusmaailman aivan liian hyvin vielä jopa vuosikymmen sitten. Itse olen 45.

Vierailija
12/15 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehenä saan antaa vinkin, joka koskee molempia sukupuolia on se, että jos mitenkään mahdollista, niin pitää elopainonsa normaalipainon rajoissa. Toisena vinkkinä antaisin, että vaikka paineet saattavat olla osalle kovat, niin väkinäinen pyrkimys ja tavoite olla nuorekkaan näköinen saattaa käydä itseä vastaan ja saada niin naisen kuin miehen näyttämään, jollei välttämättä aina vanhemmalta, niin sellaiselta,m jota on vaikeampi ottaa vakavasti. 

Tämä on kyllä totta. Pissis- ja jonnetyyli keski-ikäisellä on kyllä kamalaa. Naisten ankkahuulet ja tekoripset, miesten lippikset väärinpäin ja revityt farkut... Ei.

Vierailija
13/15 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaat olemasta neuroottisesti kauneuden perään ja vertaamasta itseäsi ig "malleihin". Alat elää omaa elämääsi, arvostat itseäsi ja nautit elämästä. Siinä se!

Vierailija
14/15 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ja laadukas uni, ulkoilu ja reipas liikunta, terveellinen ruokavalio (sopivasti hyvää rasvaa, kasviksia, hedelmiä, täsyjyvää ja proteiinia) ja veden juominen. Alkoholia harvoin ja silloinkin kohtuudella.

Hedelmäsokeri vanhentaa pahiten.

Vierailija
15/15 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä totuta ihoa seerumeihin yms vaan anna olla mahdollisemman luonnollisesti. Itse pesen kasvot vain suihkussa parin päivän välein. Meikkaan max.kerta kuussa ja silloin pesen naaman lähinnä kun meikki herkästi ärsyttää silmiä. Joskus pakkasella iho kuivahtaa ja teen juuri tuon, että paksu kerros rasvaa yöksi naamaan. Juo vettä ja syö hyviä rasvoja. Olen 40+ ja iho on tosi hyvä, teen myös kasvojumppaa joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi