Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lesboseksi

Vierailija
14.04.2022 |

Mikä on mielipiteesi lesboseksistä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olen kiinnostunut toisista naisista silloin, kun olen kiimainen. Tuossa tilassa haluaisin hyväillä toisen naisen rintoja ja häpyä, katsoa, miten hän reagoi. Mikäli hän lämpiäisi koskettelulleni, pujottaisin sormen hänen pimpsaansa ja tunnustelisin, ovatko hänen paikkansa jo turvonneet ja limottuneet. Mikäli hän tykkäisi tästäkin, työntäisin sormeani syvemmälle ja hetken päästä työntäisin sisään toisenkin sormen. Vetelisin sormia edestakaisin sisään ja ulos ja haluaisin kuulla hänen nauttivan.

Vierailija
2/20 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin maksaa, että pääsisin seuraamaan sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistuisitko, jos pyydettäisiin? Esim. nuolemaan naisten pilluja.

Vierailija
4/20 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sadas aloitus samasta aiheesta. Mutta vastaan silti.

Lesboseksi on minusta kiihottavaa, mutta en siltikään haluaisi/uskaltaisi kokeilla. Ja joka tapauksessa en haluaisi/pystyisi olemaan aloitteen tekijä, mutta jos tapaisin vaikka sellaisen lesbon joka haluaisi nuolla mua, niin en varmaan laittaisi vastaan. 

Vierailija
5/20 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesboseksi on minusta kiihottavaa, mutta en siltikään haluaisi/uskaltaisi kokeilla. Ja joka tapauksessa en haluaisi/pystyisi olemaan aloitteen tekijä, mutta jos tapaisin vaikka sellaisen lesbon joka haluaisi nuolla mua, niin en varmaan laittaisi vastaan. 

Ajattelen hyvin samankaltaisesti. Tykkäisin itse varmasti myös siitä, kun toinen nainen hieroisi rintojani, aika reiluin ottein vieläpä. Saisi hän niitä suudella ja imeäkin. Eikä minulla olisi mitään sitäkään vastaan, että hän sormettaisi minua. Orkun saaminen toisen naisen sormet pimpsassa olisi kiihottavaa. 827

Vierailija
6/20 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen hyvin samankaltaisesti. Tykkäisin itse varmasti myös siitä, kun toinen nainen hieroisi rintojani, aika reiluin ottein vieläpä. Saisi hän niitä suudella ja imeäkin. Eikä minulla olisi mitään sitäkään vastaan, että hän sormettaisi minua. Orkun saaminen toisen naisen sormet pimpsassa olisi kiihottavaa. 827

Herkkää ja aistillista parhaimmillaan. Jotakin jota mielellään seuraisi vieressä puuttumatta tilanteeseen.

m48

Vierailija
7/20 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkkää ja aistillista parhaimmillaan. Jotakin jota mielellään seuraisi vieressä puuttumatta tilanteeseen.

Tykkäisin kyllä, jos joku aikuinen mies olisi katselemassa, kun toinen nainen duunaa mua. Aika herkkua kaikille olla siinä reidet auki, ja toinen nainen siellä pimpsaani lipoo.

Vierailija
8/20 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauheasti koske koske minua näin miehenä. En saa pelkästä katselusta mitään.

Mutta hyvä homma heille.

Vierailija
9/20 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta hyvä homma heille.

Saisit kyllä tulla mukaan, jos itsellä olis joku naissessio meneillään ja olisit katselemassa. Mielelläni imisin ja ottaisin sisääni kuumaa, kovaa kalua.

Vierailija
10/20 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hyvä homma heille.

Saisit kyllä tulla mukaan, jos itsellä olis joku naissessio meneillään ja olisit katselemassa. Mielelläni imisin ja ottaisin sisääni kuumaa, kovaa kalua.

Tuo olis minun unelmien täyttymys, naistenvälinen johon pääsis osallistumaan. Jösses, mikä mielikuva, tässähän vallan kiihottuu!

M34

Vierailija
11/20 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hyvä homma heille.

Tuo olis minun unelmien täyttymys, naistenvälinen johon pääsis osallistumaan. Jösses, mikä mielikuva, tässähän vallan kiihottuu!

M34

Jos on kallellaan sekä tyttöihin että poikiin, kuten minä, niin tuohan on ihan huippu kuvio. Mulle saisit kyllä tehdä kaikkea kivaa. Tykkään myös, kun suuria rintojani hierotaan.

Vierailija
12/20 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hyvä homma heille.

M34

Jos on kallellaan sekä tyttöihin että poikiin, kuten minä, niin tuohan on ihan huippu kuvio. Mulle saisit kyllä tehdä kaikkea kivaa. Tykkään myös, kun suuria rintojani hierotaan.

Ja minä rakastan hieroa suuria rintoja. Imisin niitä ja leikittelisin kielellä nännejä.

Vierailija
13/20 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hyvä homma heille.

M34

Ja minä rakastan hieroa suuria rintoja. Imisin niitä ja leikittelisin kielellä nännejä.

Tuntuisi ihanalta. Samalla, kun toinen nainen lipoisi mun herkkuani, sä tekisit hyvää mun rinnoilleni. Haluaisin kyllä ottaa sulta suihinkin aina välillä.

Vierailija
14/20 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hyvä homma heille.

M34

Tuntuisi ihanalta. Samalla, kun toinen nainen lipoisi mun herkkuani, sä tekisit hyvää mun rinnoilleni. Haluaisin kyllä ottaa sulta suihinkin aina välillä.

Se ois ihanaa. Minä voisin välillä liittyä toisen naisen seuraan nuolemaan sua. Upottaisin kieleni sun vakoon samalla kun nainen lipoo klittaasi.

Vierailija
15/20 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit nyt oleellisen seikan ettei lesbot halua miestä mukaan. Kaksi bi naista sen sijaan toimii tuossa. ;)

Vierailija
16/20 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit nyt oleellisen seikan ettei lesbot halua miestä mukaan. Kaksi bi naista sen sijaan toimii tuossa. ;)

Kirjoitin tuolla edellä, minä olen naisena kallellaan sekä tyttöihin että poikiin.

Vierailija
17/20 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Jonnet kertoneet päiväunistaan.

Kuullostaa samoilta kuin itsellä nuorna.

Hienoa.

Vierailija
18/20 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osallistuisitko, jos pyydettäisiin? Esim. nuolemaan naisten pilluja.

Kyllä, mutta sen pitää olla ok kummallekin naiselle ettei toinen tunne jäävänsä ulos tilanteesta.

m48

Vierailija
19/20 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole siten etteivät naiset asemoi itseään lesboksi vaikka hellivät toisiaan seksuaalisesti ja ovat silti puolisoita miehelleen.
Minusta miehenä se on hyvin kaunista ja herkkää kun naiset hellii toisiaan, eikä sitä pidä lokeroida johonkin bi-seksiin.

Mieluusti suvaitsisin omalle naiselleni myös sellaisen nautinnon enkä pitäisi sitä uhkana miehisyydelleni.
Rakkaus on rajaton eikä pidä kahlita, silloin kun asia sovitaan kumppanin kanssa.

Vierailija
20/20 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin umpi-ämpi-hetero, että ajatuskin ällöttää. Niin se vaan menee.Sen sijaan olen nyt kauhukseni vimeaikoina alkanut haaveilemaan tosiuroksista isoine kaluineen..oikein hävettää , kun oma mies yhä kiihottaa kovasti, ja rakastan yhä intohimoisesti, vaikka onkin jo vanhempi mies. Ollut kuitenkin rakastajani kymmenet vuodet, ja yhä on mitä parhain.

Silti ne nuoret kauniit  tulee mieleen.. mies oli aikoinaan kuin Marlon Brando.. onhan se yhä kun oikein katsoo, ja hyvä että näen niin.

Mies sanoo samoin minusta, "älä laita aamutakkia päälle" yms. lämmittäähän sekin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi