Lähetin netti-ihastukselle kuvia itsestäni. Hänestä tuli paljon hiljaisempi sen jälkeen…
Juttelen netissä erään 20-vuotiaan pojan kanssa (olen 2 vuotta vanhempi). Olen lähettänyt pojalle selfieitä (ilman filttereitä) ja hän on aina kehunut. Noh, kävin tossa kahvilassa ja kaveri otti musta kuvia. Mielestäni kuvat olivat ihan hyviä, ei ehkä niin hyviä kuin itse otetut kuitenkaan. Hän kehui niitäkin, mutta tuntuu että hänestä on tullut paljon hiljaisempi kuin aikaisemmin. Hänellä meni yksi vuorikausi vastata mun viestiin, enne aina vastannut heti. Olenko siis ruma 😂
Kommentit (13)
Tuttavuus meni uudelle tasolle ja tyyppi alkoi ujostella.
Jollei hän vain jaksa jatkuvaa kuvatulvaa. Ja kehua jokaista kuvas erikseen.
Aion ignoorata häntä. Jos ei vastaa ollenkaan niin oletan että ei pidä minusta. Mutta se ei minua haittaa yhtään! Olen mieluummin realistinen kuin kissakala 🙂
- ap
Netti-ihastuminen on vaikea paikka. KUVITTELET millainen se ihminen on, todellisuudessa ihan erilainen..
Vierailija kirjoitti:
Jos hän itse ei ole yhtä hyvännäköinen kuin sinä ja lannistui.
En tiedä, onko näin miehet? Toimiiko miehet muka näin? 🤣
Kerran Suomi24 yks chattimuija laitto revastaan kuvan ja näky oli aivan järkyttävä. Punapisamainen räjähtänyt yäk otin koko profiilini pois.
Ai kamala!
Kokonainen vuorokausi meni vastata viestiin??!
Herranjumala sillähän voi olla vaikka muutakin elämää, kun sun viestitulva!
Vierailija kirjoitti:
Aion ignoorata häntä. Jos ei vastaa ollenkaan niin oletan että ei pidä minusta. Mutta se ei minua haittaa yhtään! Olen mieluummin realistinen kuin kissakala 🙂
- ap
Ei kaikki teinitkään jaksa koko ajan lähettää kuvia ja snäppäillä. Joten ihan hyvä, että päästät tämän miehen pinteestä. Etsi itsellesi joku muu, joka jaksaa ja haluaa jokaisessa viestissä kehua kuinka ihana ja söpö olet..
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla hieman pulska?
Alle 70 kg. Noin 68 kg. Pituutta 165 cm. Mies on latino, joten luulisi että häntä ei haittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- apEi kaikki teinitkään jaksa koko ajan lähettää kuvia ja snäppäillä. Joten ihan hyvä, että päästät tämän miehen pinteestä. Etsi itsellesi joku muu, joka jaksaa ja haluaa jokaisessa viestissä kehua kuinka ihana ja söpö olet..
Mä en snäppäile… ja en oo niitä kuvia niinkää paljon laittanu
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala!
Kokonainen vuorokausi meni vastata viestiin??!
Herranjumala sillähän voi olla vaikka muutakin elämää, kun sun viestitulva!
Ei ennen ollut näköjää. Ja lähetin vaan pari viestiä
Jos hän itse ei ole yhtä hyvännäköinen kuin sinä ja lannistui.