Asiallista keskustelua neitsyydestä
Eli, jos yli 30-vuotias nainen on neitsyt, niin yhteiskunta pitää tätä hienona asiana, mutta jos yli 30-vuotias MIES on neitsyt, niin hän on mukamas luuseri.
Reilua?
Kommentit (12)
Kuka ja missä on pitänyt yli 30-vuotiaan naisen neitsyyttä hienona asiana?
Vierailija kirjoitti:
Kirkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirkossa.
No siellä ehkä joo. Onneksi kirkko ei ole yhtä kuin yhteiskunta.
30 v. neitsyt on joko aseksuaali,todellisen seksuaalisen luonteensa kieltänyt,tunnevammainen tai luuseri.
Eiköhän jokaisen neitsyys ole ihan heidän oma asiansa. Sanoisin, että ei miehiä tai naisia kumpaakaan pidetä luuserina neitsyyden takia - vaan niiden muiden ominaisuuksien vuoksi, jotka ehkä ovat osasyynä neitsyydelle. Jos henkilö on sellainen, että neitsyyttä ei päällepäin arvaisi, niin tuskin häntä luuseriksi kutsutaan myöskään sen neitsyyden paljastuttua. Aina on ihmisiä, jotka on ihan omasta halustaan harrastamatta seksiä oli syy sitten aseksuaalisuus, uskonnollisuus tai mikä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirkossa.
Kirkossa sama koskee miehiäkin.
Minä en 21 vuotiaana kehdannut kertoa kellekään että olen neitsyt. Oli niin noloa. Nainen olen.
Nämä avaukset ovat kyllä aina yhtä hedelmällisiä. Ihminen keksii omassa sairaassa mielessään jonkin väittämän ja sitten kysyy, onko se reilua. Mutta hyvää yksinäistä pääsiäistä, ap.
Miehet ovat ihan itse luoneet sekä ajatuksen naisen neitsyyden hienoudesta että miehisen miehuuden määrittämisen jyystämismäärän mukaan. Sitä saa mitö tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokaisen neitsyys ole ihan heidän oma asiansa. Sanoisin, että ei miehiä tai naisia kumpaakaan pidetä luuserina neitsyyden takia - vaan niiden muiden ominaisuuksien vuoksi, jotka ehkä ovat osasyynä neitsyydelle. Jos henkilö on sellainen, että neitsyyttä ei päällepäin arvaisi, niin tuskin häntä luuseriksi kutsutaan myöskään sen neitsyyden paljastuttua. Aina on ihmisiä, jotka on ihan omasta halustaan harrastamatta seksiä oli syy sitten aseksuaalisuus, uskonnollisuus tai mikä hyvänsä.
💕 kiitos kommentistasi. Sinun kaltaisia tarvitaan palstalle
PASKAA SUOLLAT!
Olen yli 30-vuotias neitsytnainen, ja minua sanotaan luuseriksi.