Oletteko ostaneet lapsellenne uuden kännykän vai antaneet oman vanhan?
Minkä ikäisenä lapsi on saanut ensimmäisen kännykän?
Meidän eskarilaisella ei vielä ole kännykkää. Saa varmaan vuoden päästä, kun menee kouluun. En tiedä vielä, annanko omani (joka ei ole mikään lapsimalli) vai hommaanko jonkun halvan uuden puhelimen.
Kommentit (11)
stella80:
en edelleenkään ole provo. tällä palstalla vaan elää joku ihan mieletön " koska mulla ei ole, enkä tunne ketään jolla olis, joten kenelläkään tuntemattomallakaan ei voi olla, se on täysin mahdotonta" fiilis.
Sitä ei tiedä minä päivänä se hukkuu.
Joten minä ostin parin viikon päästä uuden keskihintaisen.
Ei tulisi mieleenikään antaa omaa vanhaa lapselle, jotenkin se ei vaan tunnu hyvältä ajatukselta. Ja sitä paitsi tykkään omastani, enkä halua sitä vaihtaa.
Esim. meidän ekaluokkalainen kävelee yksin parin kilometrin matkan kouluun ja haluan, että hän voi soittaa, jos on ongelmia. En halua, että lapsi tuntee olonsa turvattomaksi.
Uusi edullinen puhelin ostetaan. Perus Nokialainen. Saa nähdä mitä silloin on kaupoissa tarjolla.
Oli kesä aikaa opetella käyttämään sitä ennen koulun alkua. Nyt tyttö on siis ekalla ja osaa soittaa ja vastata, mutta viestejä ei osaa käyttää.
Niin ja puhelin annetaan mukaan reppuun vain tarvittaessa.
Parisen viikkoa ollut käytössä. Laitettiin liittymäksi Prepaid liittymä, mikä mielestäni sopii lapsen puhelimeen loistavasti. Tykkää kyllä kovasti, nyt saa kummitädit/sedät, isovanhemmat, kaverit, serkut ja isi duuniin paljon tekstareita ja puheluita :)
Ihan peruspuhelimia ostettu hintaan 20 ¿. Ajatuksena on se ettei haittaa jos häviää ja lastenpuhelimissa on liittymät joka maksetaan etukäteen. Tällai meillä.
en edelleenkään ole provo. tällä palstalla vaan elää joku ihan mieletön " koska mulla ei ole, enkä tunne ketään jolla olis, joten kenelläkään tuntemattomallakaan ei voi olla, se on täysin mahdotonta" fiilis.
jotka sai isompien sisarusten vanhat kännykät nyt kun menivät kouluun,ihan kivat peruspuhelimet joita osaavat käyttää,paitsi viestejä kun eivät osaa vielä lukea=(
2 vanhempaa lasta sai kännykät 10vuotiaina...
eikä kumpikaan uutta..
Nyt kun ovat yläasteella niin molemmilla on uudet 3g-puhelimet.
Ei mun mielestä ainakaan alle 11v tarvii uutta ja hienoa puhelinta,peruskänny riittää=)
koska äitinsä ei hallitse oikeinkirjoitusta. Ja mitä ihmettä tarkoittaa " sendaa tekstarii" ???