Nyt kaikki vinkit kehiin miten kestää huonoja hiuksia?
Miten kestätte jos teillä on huonot hiukset? Ja en nyt puhu yhdestä päivästä vaan jos esim huonon värin joutuu kasvattamaan pois!
Itellä omien möhläilyjen takia juuri punertava ja latvat ja pituudet keltaiset. Ja ei sovi yhtään mutta jos pidän kiinni niin punaiset juuret näkyy selvemmin. Eikä ole varaa kampaajaan
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Itse leikkasin siilitukan.
Juu ei
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei
Ap
Voitko leikata edes polkkatukan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei
Ap
Mitä se tähän hätään auttaa? Ja edelleenkään ei varaa kampaajaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei
Ap
Kamalin pottamalli ikinä monen päässä. Ei sovi läheskään kaikille.
Osta lippis. Pidät sitä siihen asti että on varaa kampaajaan.
Mittaamaton kärsimys. Mutta koita kestää.
Kasvatan juuri omaa väriä takaisin vuosikymmenien blondauksen jälkeen. Leikkautin projektin alkuun melko lyhyen pixien, joka on kyllä ihan ok, mutta en vain viihdy näin lyhyessä tukassa. Eli tällä hetkellä tukkani on liian lyhyt n. 6cm tummalla juurikasvulla. Siis kamala!
Yritän kestää kuitenkin. Haluan pois värjäyskierteestä. Yritän sinnitellä laittamalla tämän mallin kivasti joka aamu, vaikken edes lähtisi mihinkään. Välillä laitan latvoihin jonkun poispeseytyvän sävyn piristykseksi. Odotan kesää, jolloin aurinko vaalentanee hiuksiani luonnollisen näköisesti. Jos siis kestän tätä nykyistä kesään asti...
Värjää mahdollisimman lähelle omaa väriä ja leikkaa sitten vähitellen pois.
Mä leikkaan hiukset itse kotona. Tohon vaan ku ei varaa kampaajalle leikkaan polkkatukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei
Ap
Mitä se tähän hätään auttaa? Ja edelleenkään ei varaa kampaajaan.
Ap
Sen voi leikata itse! Ensin pipo päähän ja kaikki yli "pursuava" pois. Sitten lippis ja lopuksi kipa. Näin sinulla on nätti kerroksellinen polkka tukkis.
Up