Onko outoa jos tapaillut vuoden naista/miestä muttei ole maininnut tästä vanhemmilleen?
Kommentit (12)
Minun kanssanihan se seurustelee, ei vanhempieni kanssa. Isään tosin olen katkaissut välit tyystin ja äiti on sellainen juoruämmä, että koko taloyhtiö tietäisi asiasta alta aikayksikön.
Todellakaan en kertoisi mitään. Isälleni ehkä jossain vaiheessa, mutta äidilleni en.
Riippuu ihan millaiset suhteet on vanhempiin. Jos välit on hyvät ja ollaan yhteyksissä puolin ja toisin, niin silloin on outoa. Muuten ei.
Riippuu tilanteesta . Onko nuo vanhemmat ihan normaalit hyvät vanhemmat? Itse en nuorempana halunnut esitellä poikaystäviä hössöttävälle äidilleni koska ensimmäiseltä poikaystävältäni äiti alkoi heti kysellä että milloin mennään naimisiin ja montako lasta haluaa yms. Äiti on rakas mutta ei hänellä ole aina tilannetajua.
Minusta outoa koska me oltiin jo tuossa vaiheessa naimisissa ja asuttu yhdessä lähes vuosi.
Ei ole outoa, sillä ei kaikissa perheissä puhuta henkilökohtaisista asioista.
Ei ole. Tapailu on tapailua. On vähän ikäkysymyskin. 18-vuotiaan tapailukuvioista on ehkäpä luontevampaa puhua vanhempien kanssa kuin vaikka 30-vuotiaan.
Näin viisikymppisenä en vanhempieni kanssa mieskuvioistani enää puhu enkä halua miesystäväni vanhempia tai aikuisia lapsia tavata.
Tottakai se on outoa. Ellei ole katkaissut välejään vanhempiinsa.