Ärsyttää kun kerrostalon pihalla on näihin aikoihin ihan hirveä trafiikki
Asun alakerrassa ja nyt on kiva istuskella siiderin kanssa lasitetulla parvekkeella, mutta kun joku fiksu on suunnitellut lasisen alaosankin (kaide osuus on myös lasia), niin pihalta näkee parvekkeelle jakoko ajan on joku tulossa tai menossa. HALUAN ISTUA RAUHASSA PARVEKKEELLANI, joten voitteko lopettaa sen nastarenkailla kurvailun ja minun katsomisen!
Kommentit (8)
Juu tosiaan ketään ei kiinnosta sinun istumisesi ja siiderisi, mutta jos nyt noin ahdistaa, niin voithan asentaa siihen jonkin näköesteen.
Tämän takia ostin ylimmän kerroksen asunnon missä on maidotettu lasi.
Voin olla vaikka alasti parvekkeellani eikä sitä kukaan näe.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei katso sinua.
Katsoopas ja laitoin nyt tuolin eteen ja sen päälle pyyhkeen näkösuojaksi. Nyt taas muistan miksi en halua asua kerrostalossa! Asun oikeasti maaseudulla, mutta nyt olen 4kk työkomennuksella ja ekat lämpimät kelit, jolloin voi istua ilman toppavaatteita parvekkeella, niin ahdistushan tässä ensimmäiseksi tuli.
Mä katson vaan kadehtien sori. Ois ihanaa ehtiä hörppimään siideriä partsilla...
Tuo läpinäkyvät parvekkeiden kaiteet on arkkitehtien kosto naisille. Vaikka on vähän tummennettukin niin syksyllä kun on ulkona pimeetä ja itsellä parvekkeella valot niin alhaalta näkee ihan kaikki, eli kiva mennä saunan jälkeen vilvoittelemaan, kun koko kaupunki näkee.
Meillä sama koko iltapäivän on mijuutin välein joku tullut lähtenyt tai muuten vaan hengaillut pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo läpinäkyvät parvekkeiden kaiteet on arkkitehtien kosto naisille. Vaikka on vähän tummennettukin niin syksyllä kun on ulkona pimeetä ja itsellä parvekkeella valot niin alhaalta näkee ihan kaikki, eli kiva mennä saunan jälkeen vilvoittelemaan, kun koko kaupunki näkee.
Naisille? Vain naisille? Kuinka sekaisin te vauvalaiset oikein olette?
Kukaan ei katso sinua.