Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhtikuiset torstaita!!!

05.10.2006 |

Heips!

Ajattelin piiitkästä aikaa kirjoitella meitin kuulumisia.. Juuri vein esikoisen päiväkotiin, ja odottelen ajan kulumista kuumeisesti.. Iltapäivällä olisi se kauan odotettu NP... Jänskättää kamalasti onko kaikki kunnossa ja onko siellä masussa edes ketään (En ole vielä käynyt ultrassa)

Niin ja meidän perheen isi lähti eilen työmatkalla pariks viikkoo, joten yksin ultraan kömmin :( Ollaan pojan kans kaksin tässä vaihteeks.. Onneks on tulossa toi syysloma viikon päästä ja ollaan menossa mummolaan, niin on jotain muutakin ja pääsee äippä lepäileen..

Laitan tos illemmalla tarkemmat uutisen ultrasta

Timpura 13+3

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timpuralle peukutuksia ultraan!

(.) Täällä vietetään unettomia öitä esikoisen sairastelun ja oman, koko ajan epätoivoisemmalta näyttävän työtilanteen takia. Saapa nähdä lähteekö työpaikka alta. No, toivottavasti ensi vuoden saan viettää lähes kokonaan äippäloman merkeissä ja silloin haistatan pitkät kaikille työhommille ja murehdin vasta lisää, kun asia tulee taas ajankohtaiseksi.

Muuten olo on ok. Alkaa jo pystyä syömään kaikenmoista ja väsykin olisi kohtuullinen, jos ei näitä muita väsytyksen aiheita olisi. Maha ei onneksi vielä näy (näiden muiden toppausten alta) ja tuntuu kivalta kun vain lähipiiri tietää vauvasta.

Eipä täällä kummempia.

A.A. rv 13+0

Vierailija
2/5 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollu aika huono vointiset viimeiset kaks viikkoa, olen kyllä käynyt lukemassa kaikkien kuulumisia mutten ole jaksanut itse osallistua. Nyt viimeiset 3 päivää ollut kamala flunssa joka kaatanut täysin petiin. Onneks oon saanut päivät levätä kun esikoinen on päivähoidossa.

Oireet alkaa jo pikkasen helpottaa enään ei okseta niin helposti kuin aikaisemmin, väsymys kylläkin painaa ja aina ei kotona mies oikein tahdo/jaksa ymmärtää..mikä kyllä vähän ottaa jo päähän,olis kiva jos noi miehet edes hetken aikaa pystyis kokemaan mitä on olla raskaana niin muuttuis varmaan ääni kellossa...

Eka neuvola käynti jo takana ja kaikki oli ok, sydän ääniä yritetttiin kuunnella muutta eipä vielä kuulunut silloin oli viikkoja 10. Maanantaina olis se h-hetki eli np-ultra, mua alkanut pelottaa ihan kauheesti että miä jos siellä masussa ei elämää olisikaan, kun viime ultrasta jäi huonot muistot (keskeytynyt keskenmeno). Olo kyllä viittaa suuresti siihen että raskaana ollaan.

Onko kenelläkään ollut kohdun ' ' kasvu' ' kipuja, meinaan kun itselläni ei oo ollut niin tulipa vaan mieleen että onko se normaalia??

Ja toinen seikka mikä vähän huolestuttaa on tää kamala flunssa ettei siitä vaan olisi mitään haittaa vauvalle. Mulla nimittäin oli edellisessä raskaudessa 3 flunssa ihan peräkkäin ja oon itekseni ajatellut että se olis voinut olla yks syy keskenmenoon, kukapa sen tietää.

Palaan asiaan maanantaina aaamupäivällä kertomaan ultra kuulumisia.

Hauskaa viikonlopun alkua kaikille. Painun vielä vähksi aikaa peittojen alle ennen kuin pikku riiviö tulee taas kotiin.

Sanna rv 11+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten moneen otteeseen kuvattu! Ensin masun päältä, kaikki mitat vastasi hyvin viikkoja ja sitten sisäkautta, turvotusta 1,3mm eli kaikki ok! Sitten ultraaja hukkas ne mitat, jotka otettiin masun päältä, eli eikun uusiksi pukille.. Ja kaksi kuvaa kotiin viemisiksi.. Ja viikolla 20 olis rakenneultra eli marraskuun lopulla..

Nyt on sitten huokaistu helpotuksesta, että siellä on vaavi ja kaikki on ok. Kovin oli liikkuvainen, kun oli välillä hankala mittailla kun ei meinannu pysyä paikallaan..

Muuten kaikki huonous olossa on hävinnyt; ei etovaa oloa eikä väsymystä..Tuo vatsan koko on vaan valtava..Ei pysty peitteleen mitenkään.. Viikko sitten käytiin L&B kutsuilla ja kutsujen pitäjä onnitteli perheenlisäyksestä.. Ilmeisesti vieraatkin ihmiset huomaa jo.. Nyt vaan mietityttää, et olisko raskausajan diabetes vai mikä kun toi masu on noin iso.. BMI:n mukaan rasituskoe edessä..Sitten sekin selviä..Varmuuden vuoksi olen siirtynyt vähäsokeriselle ruokavaliolle.. Tai sitten vaan tän kuuluu olla näin iso mulla... ?!?!?!?

Timpura 13+3

Vierailija
4/5 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on reilun viikon verran ollut tosi hyvä, pirteä eikä ällötyskään ole vaivannut (paitsi kahvin ja tuoksukynttilöiden tuoksun takia). Aika uskomatonta! Toisaalta oikeastaan masussa on " nipistellyt" ja ehkä hieman masu on kasvanutkin. Eli siinä mielessä " oireilua" on ollut.

Eka neuvolalääkäri on ensi viikolla ja ultra sitä seuraavalla. Tietty tuntuu, että niihin on vielä ikuisuus, mutta niinkuin ultran varaushoitaja sanoi " annetaan vauvan vielä kasvaa masussa" ... Niinhän se on =) Menen ultraan kyllä aikalailla viime hetkillä, että np saadaan mitattua.

Olen lueskellut teidän kirjoituksia aika innokkaasti ja on jotenkin lohdullista huomata itsessään samoja juttuja kuin teilläkin... Voikaa hyvin!

-O- 11 + 3

Vierailija
5/5 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa!

Eli tänään oli eka neuvolalääkäri ja kaikki ok. Kuulu jopa sydänäänet, vkoja tänään 11+1!

Paha olo vaivaa edelleen, oksennan ym. Lääkäri sanoi että " ehdottomasti minä kirj sulle sairaslomaa. Kuka on työnantajanne?" Totesin vaan että kotona oon lastenkaa, lääkäri meni aika hiljaisex ja sano " no en mä sit voi kirj." . Mua hymyilytti..

Sit hän vielä lopuksi kysyi " jaksatko sä varmasti?" . Vastasin " onko mulla vaihtoehtoja?" . lääkäri hymyili ja sanoi " niin, ei kai..." ja mua hymyilytti taas. Ne miehet =)

Nyt jotain iltapalaa sit nukkumaan!

t.jonzku rv 11+1