Haiseekö seksi?
Tuli tuossa keskusteluja selaillessa mieleeni sellainen kysymys, että haiseeko seksin harrastaminen. Veikkaisin, että haisee kun hikiset ihmiset nyhertävät toistensa päällä ja leikkivät toistensa virtsavimpaimilla (jotkut kakkakoloillakin) ja roiskuttelevat mitä ihmeellisempiä eritteitä sikin sokin. Ainakin minun spermani haisee vähän taikinalle, varmaan epätodennäköiset lapseni ovat jotakin pullapoikia. Heh, nyt tajusin juuri sanonnan pullat uuniin. Valaiskaa minua jos tiedätte. Kuvani seksin kauneudesta saattaakin muuttua kauheudeksi vastausten jälkeen.
Terveisin Naispelko22
Kommentit (10)
Taikinalle? mene lääkäriin ja huolehdi kumppanisi kanssa henkilökohtaisesta hygieniasta, niin hajuilta vältyt.
Nyt on kyllä joku pieles jos taikinalle haisee...
Pimppimehu haisee voimakkaammalle kuin sperma. Mun mielestä sperma ei haise kovin paljoa (tosin en oo kyllä miehen lasteja haistellu :D). Pullamainen makea haju voisi johtua liiallisesta sokerin käytöstä?!? Mulla nimittäin haisee alapään eritteissä mm. kahvin juonti...
Tarkoitin sanoa: "kovin monen miehen" t. 6
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:21"]
Nyt on kyllä joku pieles jos taikinalle haisee...
[/quote]
En minä tiedä haiseeko se sperma sille taikinalle vai wc-paperin ja sperman erinomainen yhdistelmä. Roiskin yleensä veskipapruun niin en ole haistanut satsia "raakana". Sokeria kyllä käytän ihan kiitettävästi joten ehkä tuo toinen kommentoija oli oikeassa.
Terveisin Naispelko22
Hyi haisee kamalalle.mene nukkumaan .on aamulla koulu.eikö äiti sanonut ettei aikuisten jutuista puhuta sitä paitsi ei saa valvoa tähän asti.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:39"]
Hyi haisee kamalalle.mene nukkumaan .on aamulla koulu.eikö äiti sanonut ettei aikuisten jutuista puhuta sitä paitsi ei saa valvoa tähän asti.
[/quote]
Hyvä tietää. Menen kohta nukkumaan kun aamulla on töitä. Ei me puhuta äiskän kanssa aikuisten jutuista, siksi täältä kyselinkin. Äiskä ei enää yritä laittaa minua ajoissa nukkumaan, koska en kuitenkaan tottele. Hihihii!
Terveisin Naispelko22
"Haiseekö" Voi terve kun ei edes otsikkoa osata kirjoittaa.
Terveisin Naispelko22