Onko tosiaan noloa, jos ummanruskeassa tukassa on punertavaa sävyä?
Sain kuulla, että pitäisi olla kylmä ruskea sävy.
Kommentit (15)
Mulla on ihan luonnostaan. Miten niin noloa?
Jaa'a. Enpä ole ainakaan ennen tällaista väitettä kuullut.
T.samis
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:46"]
[/quote]
Tuttavani sanoi, että se näyttää halvalta. Olisi pitänyt valita kylmä tuhkainen sävy. Kukaan ei kuulemma enää värjää lämpimän ruskealla. ap
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:46"]
[/quote]
Tuttavani sanoi, että se näyttää halvalta. Olisi pitänyt valita kylmä tuhkainen sävy. Kukaan ei kuulemma enää värjää lämpimän ruskealla. ap
[/quote] Tuttavasi on siis typerä lammas.
Voihan sitä yrittää värjätä kylmilläkin ruskean sävyillä, mutta se punaisuus paistaa siltikin läpi.
Terv. luonnostaan punapää
Ääh. Missä sun oma järki on? Kylmä sävy ei edes todellakaan sovi kaikille, varsinkaan tummissa hiuksissa. Itse haluaisin kylmänsävyiset ruskeat hiukset, mutta näytän todella kalpealta ja elottomalta sellaisilla. Ja lämpimänsävyiset hiukset näyttävät usein a)luonnollisemmilta b)hyväkuntoisemmilta.
Älytöntä. Eikös hiukset kannattais värjätä sellaisella sävyllä mikä sopii itselle ja näyttää hyvälle.
Minä haluan ehdottomasti lämpimän sävyiset tummanruskeat. Oma sävy kylmä, enkä tykkää siitä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:55"]
Minä haluan ehdottomasti lämpimän sävyiset tummanruskeat. Oma sävy kylmä, enkä tykkää siitä.
[/quote]
Minä taas haluan kylmän sävyiset. Auringon valossa tukkani näyttää ihan punaiselta enkä tykkää yhtään. Värjään sitä kylmillä sävyillä, mutta eipä kestä kauaa, kun punapigmetti alkaa taas loistaa.
Oltiin aika trendikkäässä paikassa istumassa ja tuttavan kommentin jälkeen aloin vilkuilla ympärille, että mitäs muilla. Näkyi vaaleaa tukkaa, ihan maantienväristä ja yksi mustatukkainen, muttei kellään lämpimän ruskeaa. Tuli juntti olo, mutta nyt lähinnä naurattaa :) ap
Joo, minäkin olen huomannut, että harmaa on näköjään muotia, mutta omaan silmään lämpimän tummanruskea on kyllä nätti.
Tosiaan riippuu ihan omasta värityksestä sopiiko itselle kylmät vai lämpimät sävyt. Missään nimessä hiusten sävyä ei kannata valita vain sen perusteella mikä on nyt muotia, taisi kaverisi nyt nolata enemmin itsensä kuin sinut.
tummanruskeassa siis :) ap