Olen kussut raha-asiani täydellisesti. Tekisi mieli kuolla.
Tilillä 20€ ja rahaa tulee kolmen viikon päästä.
Maksoin vuokran, laskut ja rahaa jäi muutama satanen. Yritin pelata siinä toivossa, että stressi helpottaisi mutta pahensin asioitani.
Pyysin vielä lainaa hieman, sain mutta siitä ei ole jäljellä mitään.
En vain opi. En vain jaksa tätä rahan kanssa stressaamista. Nyt en syö kolmeen viikkoon. Eipä siinä, olen tottunut olemaan nälässä. Työt alkaa kuukauden päästä onneksi mutta silti ahdistaa kun en pärjää.
Miksi ihmeessä menin kusemaan asioitani vain entisestään.
Kommentit (108)
Leipäjonoon tässä kuussa ja ensi kuussa otat itseäsi niskasta kiinni.
Soita sukulaiselle, äidille, jollekin jos on. Kirkon diakoni antaa myös ruoka-apua.
Jos olet vastuussa vai itsestäsi, niin hyvä. Pahinta on, kun pilaa rakkaansa elämän tuolla!
Pyydä joku läheisesi huolehtimaan tilistäsi ja antamaan sinulle vain kulloinkin tarvittavat rahat.
Hakeudu hoitoon peliriippuvuudesta.
Vaikuttaa siltä, että uhkapelaaminen on harrastus, joka pitäisi jättää pois.
Ruoka jonoon kassia hakemaan sitten. Tai seurakunnasta avustusta.20e saa puuroa,makaronia, porkkanaa ja muuta edullista,joilla pysyy hengissä..Kerää vaikka pulloja lisäksi.Apua tuohon peliongelmaan kannattaisi hakea myös?Tsemppiä.Työt kun alkaa niin eiköhän se rahatilannekin parane.Pahasti velkaa ei taida kuitenkaan olla?
Virheistä oppii , toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Soita sukulaiselle, äidille, jollekin jos on. Kirkon diakoni antaa myös ruoka-apua.
Ootko vähän pässi. Kyl ne äidit, sukulaiset, tutut on jo lainattu tappiin. Nyt vaan kärsittävä. Ulina ei auta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet vastuussa vai itsestäsi, niin hyvä. Pahinta on, kun pilaa rakkaansa elämän tuolla!
No, onneksi tosiaan vain itsekseni olen. Toisaalta en juurikaan välitä itsestäni, joten mitäpä tuosta. Jokatapauksessa pelaan ehkä 3 krt vuodessa. Jos pelaan kympin niin voitan kaksi, sitten pelaan lisää, voittaakseni viisi. Se menee noin ja lopulta minulla ei ole mitään.
Stressi laukaisee halua pelata, ryypätä, mitälie. No mutta joo, eipä se muuta kuin pahenna asioita.
En jaksa itseäni.
Ap
Liian helppo elämä, kun ei ole sen vertaa kestävyyttä ja sitkeyttä, että pystyisi olla pelaamatta? Yksi päätös ja koko elämä pelaamatta.
Kuka pelastaa tällä kertaa? Eikö yhtään sureta pelastajasi puolesta? Hänellä vasta vaikeaa onkin toivoa, kestää, sietää, menettää toivo, menettää oma terveys, rakastaa, elää kanssasi, säästää viimeisistään, nähdä nälkää itsekin, kun sinä sorrut pelaamaan!
Toivottavasti siis olet sinkku ja lapseton ja ostat itse ruokasi!
Lähde keräämään pulloja nyt. Ja seuraavan kerran ke ja sitten pe-la.
Cold turkey. Et pelaa enää yhtään. Kiellät itseltäsi kaikki pelit. Suljet nettipelitilisi heti.
Yritä hoitaa stressin aiheuttajat pois elämästäsi.
Pelaatko jurrissa/kamoissa? Jos näin, lopeta päihteet. Itseasiassa lopeta muutenkin.
Jos työt alkaa jo kk päästä niin otat jonkun pikavipin, jolla ostat heti ruokaa kaapit täyteen, ja jonka maksat heti ekasta palkasta pois. Toivon ettei mikään avustusjärjestö tuo tuollaista holtitonta rahankäyttöä, muutamalla satasella olisi syönyt komeasti nämä viikot.
Ehkä tykkäät olla välillä kusessa. Ja nälässä.