Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein teidän miehillä on omia menoja viikossa?

Vierailija
05.10.2006 |

harrastuksia, kyläilyä tai mitä vaan siis kuinka paljon joudutte olemaan lasten kanssa yksin jos miehen työtä tai työmatkaan kuluvaa aikaa ei lasketa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta työ vie niin paljon aikaa että joudun olemaan lasten kanssa yksin lähes koko päivän. Yleensä lapset on jo nukkumassa kun iskä tulee kotiin.

Vierailija
2/8 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois käydä useamminkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä niitä miehen ihan omiakin menoja aika paljon kertyy, niin tosin minullekin. Ja mikä sitten lasketaan yksinoloksi lasten kanssa. En oikeastaan koe olevani yksin kotona lasten kanssa, kun mies nousee neljältä tai puoli viideltä aamulla lähteäkseen lenkille ja minä ja lapset jäämme nukkumaan. Tuskin mieskään varsinaisesti kokee olevansa yksin, kun minä puolestaan lähden lenkille hänen laittaessaan kuopusta nukkumaan tai vasta molempien lasten mentyä nukkumaan. En tiedä, olemmeko rytmittömiä vai mitä, mutta meillä tullaan ja mennään jatkuvasti. Lukkoonlyötyjä ovat lähinnä ne ajat, jolloin lapset menevät nukkumaan ja jolloin koko porukka saa ruokaa nenänsä alle. Ja niistäkin joustetaan välillä. Usein on vielä niin, että toinen on kotona toisen lapsen kanssa toinen jossain muualla toinen lapsi mukanaan. Ja käypä välillä niinkin, että olemme kaikki neljä eri paikoissa.

Vierailija
4/8 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taas kaksi krt viikossa jumppa ja suunnilleen kerran viikossa kahvittelua tms. kaverin kanssa.

Vierailija
5/8 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä päivällä että illalla.

Mutta se onkin jo ex :)

Vierailija
6/8 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai on se parina iltana kipaissut ärrälle ostamaan arvan (kesto 5 min) ;o)

Vierailija
7/8 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaa nääs metsästämistä, joten olen metsäleski :)

6xäippä

Vierailija
8/8 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keväällä ja syksyllä menee futis ja sähly vähän aikaa päällekkäin, joten silloin 2x vkossa.

Mutta duunista kotiudutaan hyvänä iltana klo 18, normaalisti klo 19 ja huonona iltana klo 03 tai niinhin aikoihin.. joten yhteinen aika lasten kanssa jää kyllä vähälle jo muutenkin.