Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaus ja työkavereiden (ja muidenkin) kommentit

Vierailija
21.09.2006 |

Odotan kolmatta ja maha on iso. Viikkoja on 20 ja ihan hyvin niitä voisi olla 10 enemmän eli tiedostan kyllä itsekin, että kokoa mahassa löytyy. Mutta MIKSI tiettyjen työkavereiden pitää kommentoida ja muistuttaa minua tästä koko ajan? Aivan varmaan on vähintään kuulemma neloset tulossa. Joopa joo. Ja laskettu aika laskettu päin honkia, koska ulkonäöstäni päätellen synnytän ennen joulua. Tätä virttä lauletaan joka hemmetin päivä.

Ei tämä maha edellisissäkään raskauksissa kovin pieni ole ollut, mutta nyt tällä kolmannella kerralla mua on alkanut tämä kummastelu kyllästyttämään oikein todella. Voisikohan joku kertoa, miten tämän mahan saa muka kutistettua, kun ei se koskaan sopivankokoinen tunnu muiden mielestä olevan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun odottaessani ensimmäistä olin myös aika isokokoinen (normaaliin 158/46 verrattuna) ja joillakin opiskelukavereillani oli myös ihme pakkomielle kommentoida ja vitsailla mun koosta jatkuvasti. erään tytön mielestä oli hauskaa pitää semmoista " piip piip piip" (rekka peruuttaa tms)-ääntä aina kun vaapuin paikalle. mun mahasta ois kuulemma saanut kätevän pöydän, helppo laskee kahvikuppi siihen päälle jne.

siinä liitoskipuineni ja huolineni en olisi halunnut olla mikään yleinen vitsi, mutta enpä hämmennyksissäni osannut laittaa kommentoinnille stoppia.

Vierailija
2/3 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ihan hyväntahtoisesti ja suuremmin asiaa ajattelematta, lähinnä kai jotain sanoakseni. Nyt olen oppinut, etten enää kommentoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyi että koskas se X porsii.

ja yksi tutun tuttu kysyi kaveriltani minut nähdessään että tollako ne on ne pullat uunissa. alkuraskaudessa ei haitannut mutta lopussa aloin ärsyyntyä