Mies väittää, että yö tietämättään unissaan, voiko olla mahdollista. Esim. kilon juusto ja sipsipussin sisältö katoavat öisin
Nukumme eri huoneissa, koska mies kuorsaa ja minulla aikainen nousu töihin.
Usein käy niin, että kaapistamme katoaa öisin ruokia. Asumme kahdestaan. Tai no on meillä kilpikonna, mutten usko että se ihan olisi asialla.
Usein kun teen aamulla eväitä, huomaan että juustosta on jäljellä jääkaapissa pelkät kuoret. Illalla leffan kanssa olisi kiva syödä sipsejä. Kaapissa onkin tyhjä pussi.
Mies väittää, ettei muista tai tiedä mitään. Luulisi, että unessa syödessään edes heräisi johonkin yskimiseen tms?
Kommentit (7)
No nyt on sentää vähän uutta käännettä tässä mies söi -meemissä.
Tiedän kyllä yhden miehen ,joka itse kertoo että käy puoliksi unissaan ja puolilksi valveilla syömässä öisin: makkarapaketin tai jotain leikkeleitä paketillisen, suklalevyn.
Iso mies, trenaa painoilla kovaa, varmaan kertakaikkiaan nälkä ohjaa kulkua.
Kilo juustoa yhdeltä istumalta on kyllä aika hyvä setti.
Tiedä yhden naisen joka söi unissaan.
Välillä heräsi siihen itse, mutta yleensä ei. Silloin kun heräsin, söi kyllä yleensä jotain "kummaa" esim. kaukosäädintä suklaana.
Eli ihan mahdollista ja vaikeaa hallita.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä yhden miehen ,joka itse kertoo että käy puoliksi unissaan ja puolilksi valveilla syömässä öisin: makkarapaketin tai jotain leikkeleitä paketillisen, suklalevyn.
Iso mies, trenaa painoilla kovaa, varmaan kertakaikkiaan nälkä ohjaa kulkua.
No mikäs siinä, mutta eikö olisi helpompi syödä ennen kuin menee nukkumaan? Tai jos on tapana syödä yöllä, niin tehdä jotkut eväät valmiiksi jääkaappiin? Olen kuullut, että jotkut voimailijat tekevät niinkin.
Vierailija kirjoitti:
Kilo juustoa yhdeltä istumalta on kyllä aika hyvä setti.
Voi olla tahmainen kakka aamulla ja saa pyyhkiä reikä ruvella.
Onko mies lihonut?