Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkässä parisuhtessa ja seksiin tyytyväiset, onko yhteinen tili ja rahat puolison kanssa

Vierailija
10.04.2022 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/onko-sinulla-kumppanisi-kanssa-yhte…

Meillä ollut alusta lähtien täysi luotto ja yhteiset rahat siitä lähtien kun 44v mentiin naimisiin. Seksikin ollut yhteistä koko ikä ja yhä jatkuu.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös yhteinen tili ollut aina. Avioehto on silti, koska minulla on omaisuutta huomattavasti enemmän kuin miehelläni. Silti kaikki yhteistä, ja käytetty yhteisiin asioihin yhteisillä sopimuksilla,ei siis ole riitaa noista ikinä ollut.Kymmenet vuodet naimisissa. Lapset tosin minun, vaimon siis sukunimellä,eikä siitäkään yhtään suukopua, se oli ihan selvä juttu (paisi miehen suvulle...).

Vierailija
2/22 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, 26 vuotta on ollut yhteiset varat, velat ja paljon seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen. Se on kahdella köyhällä sama mistä se raha otetaan.

Vierailija
4/22 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusta lähtien yhteiset rahat ja velat. Seksiäkin edelleen mukavasti. Yhdessä melkein 50 vuotta.

Vierailija
5/22 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yhteistä ja hyvin viihdytty yhdessä lähes 40 vuotta ja seksiä on sopivasti tietääkseni, itselle on.

Vierailija
6/22 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehdottomasti,aina ollut,yhdessä 21 vuotta. Intohimoinen suhde.

Vierailija
7/22 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset rahat ja ilot 26 vuotta.

Vierailija
8/22 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

26vuotta, 18v naimisissa. Yhteiset rahat.

Vierailija
9/22 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa oli yhteiset tilit ja rahat ja ei ollut intohimoa eikä seksiä. Nyxän kanssa raha-asiat erillään ja läheisyyttä sekä intohimoa löytyy valtavasti.

Vierailija
10/22 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös yhteinen tili ollut aina. Avioehto on silti, koska minulla on omaisuutta huomattavasti enemmän kuin miehelläni. Silti kaikki yhteistä, ja käytetty yhteisiin asioihin yhteisillä sopimuksilla,ei siis ole riitaa noista ikinä ollut.Kymmenet vuodet naimisissa. Lapset tosin minun, vaimon siis sukunimellä,eikä siitäkään yhtään suukopua, se oli ihan selvä juttu (paisi miehen suvulle...).

Onko tässä jotakin väärin? Seksiä on ja se on itohimoista... onko tuo sukunimiasia miehille  liikaa? Tuntuu oudolle vastaanotto. Mutta näinkäs se yhä menee..

Vierailija
11/22 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korreloiko muka täysi rahojen yhteinen omistus seksielämän kanssa? Hassu idea, enkä ole ennen niin ajatellut. Aktiivinen ja intiimi seksielämä löytyy ainakin täältä.

Meillä mies tienaa huomattavasti enemmän kuin minä, ahkeruuttaan ja koulutusvalintojensa vuoksi lähinnä. Tuntuisi oudolta että saisin itse elää yli omien varojen hänen ansaitsemillaan rahoilla. Minulla riittää omat rahat vallan hyvin omiin, henkilökohtaisiin menoihin. Samoin toinen osapuoli toimii. Miehellä jää sitten säästöön enemmän vain.

Meillä on ollut aina omat tilit mutta myös yhteinen tili, josta maksetaan ruokamenot sitten puoliksi. Mutta kaikki "omat" rahat on omia. Jos päätetään johonkin reissuun mennä tai investoida johonkin kodin tavaraan niin kyllä ne puoliksi menee yleensä. Onko tämä outo ajattelutapa minulla? En voisi vaan ajatella että elän toisen rahoilla jos en itse tee yhtä paljon. Toki hätätilanteessa varmasti joustettaisiin näissä mutta sitä ei ole vielä tapahtunut.

Vierailija
12/22 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkat menee omille tileille, mutta kylläpä tässä yli 20 vuoden liitossa.ja lapsiperheessä kaikki on yhteistä. Kunmallakaan ei ollut omaisuutta ennen yhteistaloutta ja tienataankin suunnilleen saman verran. Yhdessä keskustellaan isommista ja usein pienemmistäkin hankinnoista.

Vierailija
13/22 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat täysin yhteiset meillä, ja hyvää seksiä usein. On luottamusta ja rakkautta kertoa toiveistamme. Uskon että tuosta voi löytyäkin korrelaatiota. Yhteiset rahat ja hyvä seksi edellyttävät molemmat luottamusta.

Vierailija
14/22 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen tili ja laina. Seksiä joskus ja jouluna.

Vierailija
15/22 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on joka päivä, joskus useamminkin. Ei voi olla kuin tyytyväinen. Parisuhde on kestänyt yli 20 vuotta, lapsiakin on. Oltiin nuoria, kun mentiin yhteen. Molemmat köyhiä kuin kirkonrotta. Oli helppoa olla yhteiset rahat, kun kummallakaan ei ollut mitään. Yhteiset on kaikki nykyäänkin. Yhdessä on kaikki hommattu. Ei me edes kysytä, voinko käyttää tililtäsi rahaa. Molemmat tietää, että kumpikaan ei hummaile mihinkään omiin turhuuksiin. Ja jos jotain tekee mieli ostaa, niin mietitään yhdessä ostetaanko, onko rahaa ym. Olisi varmaan eri asia, jos nyt menisi tällä iällä kimppaan jonkun kanssa. Molemmilla olisi jo jotain. Tuskin sitä ainakaan aluksi uskaltaisi täyteen yhteistalouteen mennä.

Vierailija
16/22 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen tili ja pian maksettu asuntolaina. Seksin vaimo taisi mennä lopettamaan, johan hänellä tulee kohta 36 mittariin.

Alan kallistua siihen, että naisten sisällä on jotain kummasti hajalla niin, että vaikka olisi kuinka hyvin lopulta iskee tyytymättömyys ja vie seksin. Meillä on rahaa, terveyttä, upeita lapsia, julmettu kivitalo ja hyvät työt. Seksin saralla minulla käy mikä vaan hänet onnelliseksi tekisi. Vaan ei auta. Kotitöitä teen enemmän kuin hän, tosin isot osat täällä hoitaa ihan ammatti-siivooja.

Vierailija
17/22 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen tili ja pian maksettu asuntolaina. Seksin vaimo taisi mennä lopettamaan, johan hänellä tulee kohta 36 mittariin.

Alan kallistua siihen, että naisten sisällä on jotain kummasti hajalla niin, että vaikka olisi kuinka hyvin lopulta iskee tyytymättömyys ja vie seksin. Meillä on rahaa, terveyttä, upeita lapsia, julmettu kivitalo ja hyvät työt. Seksin saralla minulla käy mikä vaan hänet onnelliseksi tekisi. Vaan ei auta. Kotitöitä teen enemmän kuin hän, tosin isot osat täällä hoitaa ihan ammatti-siivooja.

Jaa, ei meillä ole seksi loppunut. Yli 40 ollaan, ja joka päivä naidaan. Meillä ei ole rahaa, vanha talo korvessa, vanhat autot, lapsia, terveyskin on reistaillut, mutta toistaiseksi ok, ei käydä töissä, ja kaikki työt,rempat, korjaukset tehdään itse. On pakko. Ja minä saan. Olen vähän kuitenkin jännä mies, ja käytän perinteisiä työkaluja, kirvestä, lekaa, moottorisahalla kaadan puita. Lihaksiakin on. Pidän silti vaimoa hyvänä, ja valitsen hänet aina ensin. Sun vaimosi on menettänyt mielenkiinnon sinuun. Tommonen kynä_niska insinöörityyppi villakangastakissa, ja padel mailassa ei vaan kiihota naisia. Kun teille tulee se remppamies haalareissaan asentamaan pesukonetta, jota itse et osaa, valuu vaimosi salaa. Näin se vaan on. Olen mieluummin rahaton perusäijä, joka saa, kuin uraohjus nykymies joka runkaa, ja haluaa olla joku aisuri.

Vierailija
18/22 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ei meillä ole seksi loppunut. Yli 40 ollaan, ja joka päivä naidaan. Meillä ei ole rahaa, vanha talo korvessa, vanhat autot, lapsia, terveyskin on reistaillut, mutta toistaiseksi ok, ei käydä töissä, ja kaikki työt,rempat, korjaukset tehdään itse. On pakko. Ja minä saan. Olen vähän kuitenkin jännä mies, ja käytän perinteisiä työkaluja, kirvestä, lekaa, moottorisahalla kaadan puita. Lihaksiakin on. Pidän silti vaimoa hyvänä, ja valitsen hänet aina ensin. Sun vaimosi on menettänyt mielenkiinnon sinuun. Tommonen kynä_niska insinöörityyppi villakangastakissa, ja padel mailassa ei vaan kiihota naisia. Kun teille tulee se remppamies haalareissaan asentamaan pesukonetta, jota itse et osaa, valuu vaimosi salaa. Näin se vaan on. Olen mieluummin rahaton perusäijä, joka saa, kuin uraohjus nykymies joka runkaa, ja haluaa olla joku aisuri.

Omaisuuteni tein omin käsin tyhjästä. Kaksi taloa olen rakentanut (tämän rungon muurausta lukuunottamatta ja edellisen suurelementtejä) ja itse kiinteistöni ylläpidän. Penkiltä lähtee edelleen se reilu 120 ja puolimaraton juosten siedettävällä ajalla. Jos nämä ei sitten riitä niin eipä sille mitään mahda.

Vierailija
19/22 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat tilit, yhteiset rahat. Seksiä paljon ollut koko 25 vuoden ajan. Omat tilit siksi, että sitten kun toisesta aika jättää, ei tarvitse miettiä tilien käyttöoikeuksia.

Vierailija
20/22 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaisuuteni tein omin käsin tyhjästä. Kaksi taloa olen rakentanut (tämän rungon muurausta lukuunottamatta ja edellisen suurelementtejä) ja itse kiinteistöni ylläpidän. Penkiltä lähtee edelleen se reilu 120 ja puolimaraton juosten siedettävällä ajalla. Jos nämä ei sitten riitä niin eipä sille mitään mahda.

Jotenkin arvasin tämän. Ainahan sitä voi unelmoida. Taisi osua.